رشتخوار- امام جمعه رشتخوار گفت: نماز جمعه، پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی و نظام است و تا زمانی که اتحاد و انسجام و پشتوانه مردمی وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند به ما آسیب برساند.

نماز جمعه پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی و نظام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی بهره مند در جمع مدیران اجرایی و اعضای ستاد اقامه نماز جمعه رشتخوار با تبریک دهه کرامت و سالگرد اقامه نماز جمعه گفت: مدیران و مسئولان اجرایی با گام برداشتن در ستاد اقامه نماز برای برگزاری با شکوه تر نماز جمعه کوشا باشند.

وی با ذکر این که نماز جمعه یکی از مهم‌ترین مرکز عبادی سیاسی  کشور است، اظهار داشت: حضور مسئولان در نماز جمعه بعنوان حافظ  پاسدار خون شهدا، آرمانهای امام و انقلاب وبازوی برای ولایت و رهبری ضروری است و باید پررنگ انجام پذیرد.

حجت الاسلام بهره مند همچنین با قدردانی از همکاری مسئولان و خیران جهت کمک به ستاد اقامه نماز جمعه رشتخوار  افزود: ائمه جمعه در جایگاه نماز جمعه از سر دلسوزی از عملکرد مسئولان  برای رفع مشکلات جامعه انتقاد می کنند.

در این مراسم فرماندار رشتخوار گفت: نماز وحدت آفرین جمعه در سه نقطه از شهرستان رشتخوار از ۹۰۰ شهر کشور  برگزار می شودکه مسائل روز به سمع و نظر شهروندان رسیده و به ایجاد بصیرت در جامعه کمک کرده که این خود بیانگر اهمیت تریبون نماز جمعه در کشور است.

خالقداد عرب نماز جمعه را بعنوان ستون وحدت و منادی خیرات در سطح شهرستان رشتخوار ذکر کرد و گفت: راهنمایی های ائمه جمعه در شهرستان رشتخوار همیشه منشا خیرات و چراغ راه مسئولان برای رفع و رجوع مشکلات موجود بر سر راه مردم است.

وی خاطر نشان کرد: این میز ها و منصب ها بنام کسی ثبت نشده و فرصتی که به عنوان مسئول به کسی داده می شود باید خود را برای خدمت به مردم بعنوان ولی نعمت همت و جدیت گمارد تا رضایتمندی مردم  حاصل شود.

وی با تاکید بر رفع بیکاری و ایجاد اشتغال با پی گیری مسئولان خاطر نشان کرد: سامانه ثبت اشتغال  و طرح کارورزی برای جوانان جویای کار  این شهرستان راه اندازی شده است.

فرماندار رشتخوار با انتقاد از قوانین دست و پا گیر بر سر راه سرمایه گذاران اظهار داشت: از مسئولان فرا دستی می خواهم نسبت به تسهیل این روند برای افزایش سرمایه گذاری در شهرستانها و واگذاری استعلامات نفس گیر به شهرستانها  اقدام نمایند.

وی روند طولانی استعلام ها در امور سرمایه گذاری را مانع بزرگی از سوی ادارات فرا دستی  گذاری  در این شهرستان ذکر کرد و از آمادگی  مسئولان شهرستان رشتخوار برای جذب سرمایه گذاری جهت افزایش اشتغال و تولید خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.