اهواز_ خادمان حضرت امام رضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید واسطه صلح و سازش بین ۲ طایفه در شهرستان شوش می شوند.

سفیران امام مهربانی ها واسطه صلح بین ۲ طایفه در شوش می شوند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ‌ کریم بابایی، فرمانده سپاه شوش با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ بن موسی الرضا(ع) کاروان سفیران حرم رضوی میهمان مردم شریف شهرستان شوش جهت برگزاری برنامه‌های معنوی «زیرسایه خورشید» هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این ایام تمامی مردم توانایی و فرصت مشرف شدن به حرم امام رضا(ع)  و حرم حضرت معصومه(س) را ندارند طرح بسیار خوبی است که خادمانی از بارگاه مطهر امام رضا(ع) به شهرهای سراسر کشور سفر می‌کنند و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم می‌گردانند.

سرهنگ بابایی اذعان داشت: خادمان بارگاه رضوی با ورود به شهر شوش در محل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان مورد استقبال قرار گرفته شدند و تمام برنامه‌های این کاروان با هماهنگی سپاه ناحیه شوش برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شوش بیان کرد: برنامه‌های این سفر معنوی شامل دیدار با امام جمعه شهرستان، حضور در مزار شهدا و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با پزشکان و پرستاران و عیادت از بیماران بیمارستان نظام مافی شوش، زیارت حرم دانیال نبی(ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، حرکت کاروان در روستاهای شهرستان از جمله برنامه های این کاروان است.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های خدام بارگاه رضوی در شهرستان شوش حضور در روستای چعب و دیدار با طوایف جهت صلح و سازش بین ۲ طایفه درروستای بیت رحیمه شهرستان شوش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.