ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دانشسنامه سه جلدی امام رضا (ع) در آئین اختتامیه جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) رونمایی شد.

دانشنامه سه جلدی امام رضا (ع) در ساری رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جاودانی اظهار داشت: از حجت الاسلام محمدیان رئیس مرکز اسلامی امام رضا(علیه السلام) در شهر بیرمنگهام انگلیس و دکتر پانسیون رئیس بیمارستان امام رضا(علیه السلام) در بروندی به عنوان مروجین فرهنگ رضوی در خارج از مرزهای ایران اسلامی و دختر شهید بلباسی به عنوان شرکت کننده افتخاری در این جشنواره تجلیل شد.

وی اضافه کرد: هاشمی دانشجوی نخبه و دارنده مدال نقره المپیاد نجوم و فیزیک به جهت برگزاری مراسم ازدواج در حرم رضوی به احترام شهدای خان طومان در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه منتخبین خارجی جشنواره از کشورهای بلژیک، استرالیا، چین، هندوستان، تایلند، لبنان، ترکیه، پاکستان، ایتالیا، آلمان، آذربایجان، بوسنی و اندونزی در اختتامیه حضور داشتند، یادآور شد: سفرای کشورهای گینه بیسائو، نیجریه، سنگال، بروندی، کنیا، بنین و گینه نیز میهمانان ویژه اختتامیه دوازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) بودند.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) گفت: ۱۴۹هزار و ۱۸۶ دلنوشته از ۶۱ کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.