اصفهان- مدیرکل فرودگاه های اصفهان گفت: برای ایام حج امسال فرودگاه بین المللی اصفهان میزبان شش هزار و۳۴۴ مسافر از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

فرودگاه اصفهان برای میزبانی ۶۰۰۰ زائر خانه خدا آمادگی دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان در آستانه شروع عملیات حج تمتع ۹۶ حسن امجدی عنوان کرد: پروازهای حج فرودگاه اصفهان از ۱۲ مردادماه امسال برقرار  و طی این عملیات ها شش هزار و ۳۴۴ مسافر به سرزمین وحی اعزام می شوند که پنج هزار و ۷۵۰ زائر از استان اصفهان و ۳۹۰ زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب ۴۴ کاروان هستند و اولین پرواز در ساعت ۵:۲۵ بامداد پنج شنبه ۱۲ مرداد انجام می پذیرد.

وی افزود: با برنامه ریزی و تدابیر انجام شده فرودگاه اصفهان آمادگی لازم را دارد که به بهترین نحو ممکن نسبت به اعزام حجاج اقدام نماید. از اقدامات موثر در این خصوص راه اندازی سامانه اطلاع رسانی پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۳۰۰ که آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای حج را در اختیار مدیران کاروان قرار می دهد، است.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان همچنین از راه اندازی بخش حج پرتال فرودگاه ببن المللی شهید بهشتی خبر داد و عنوان نمود که زائران و مدیران کاروان و آحاد مردم می توانند با مراجعه به آدرس isfahan.airport.ir از اخبار مربوط به عملیات حج فرودگاه اصفهان و تغییرات پروازی مطلع گردند.

حسن امجدی در ادامه به عملیات تحویل و چک بار غیر همراه حجاج اشاره و عنوان کرد:این عملیات از صبح روز چهارشنبه ۱۱ مرداد آغاز و کاروانها موظف شده اند که حداقل ۴۸ ساعت قبل از پرواز نسبت به تحویل بار زائرین خود اقدام نمایند.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان خاطر نشان کرد: با بسیج کلیه امکانات در اختیار خود و سازمانهای مربوطه در تلاش است که بهترین خدمات را به زائرین بیت الله حرام ارائه نماید که از آن جمله می توان به راه اندازی میز خدمت  در طول ایام حج در ترمینال خارجی جهت پاسخگویی و راهنمایی حجاج اشاره کرد.

وی همچنین از انجام آیین بدرقه زائرین در روز پنجشنبه در ترمینال فرودگاه اصفهان خبر داد.

فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه های امام خمینی(ره)، مشهد و گلستان در رتبه چهارمین فرودگاه پرترافیک پروازهای حج تمتع قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.