اصفهان- عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: کمبود واحدهای آموزشی در واحدهای مسکن مهر جبران می شود.

کمبود واحدهای آموزشی در واحدهای مسکن مهر جبران می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمران بهارستان، حبیب الله طاهر خانی ضمن اعلام خاتمه پروژه های مسکن مهر بهارستان در آینده ی نزدیک، آماده سازی، انجام امور خدماتی مثل افتتاح مدرسه، مراکز اداری، درمانی آموزشی وتکمیل فضای سبز وپارک وغیره  را از مهم ترین امور مغفول مانده در پروژه مسکن مهر دانست وگفت: برای تامین هزینه این امور، اعتباری درنظر گرفته نشده بود.

وی ادامه داد: در مسکن مهر ساخت مدرسه برعهده وزارت آموزش وپرورش گذاشته شده واین وزارتخانه موظف به مدرسه سازی بود اما کمبود اعتبارات عمرانی اجازه چنین کاری را نمی داد و ما در دولت یازدهم در شهرهای جدید ۵۶ مدرسه ساختیم.

 وی گفت: ما اکنون با ساخت مدرسه در مسکن مهر، کمبود واحدهای آموزشی را جبران می کنیم اما ارائه برخی خدمات به شهر های جدید کشور نیازمند حداقل جمعیت است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: طبق آخرین سرشماری نفوس مسکن که درسال ۱۳۹۵ انجام شد جمعیت شهر بهارستان ۸۰ هزارنفراست و باتوجه به این رشد جمعیت، شرکت عمران باید پروژه های مهمی چون مجموعه های ورزشی، درمانی، فرهنگی را دردستور کار قرار دهد.

طاهر خانی گفت: موفقیت شهر بهارستان زمانی اتفاق می افتد که جمعیت اصفهان به سمت بهارستان و با هدف سکونت سرازیر شود وخدمات خاص در بهارستان ارائه شود.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات خاص، باید نگاه خاص داشته باشیم وخدماتی ارائه شود که اصفهانی ها نیز به دریافت آن احساس نیاز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان نیز  با اشاره به آماده سازی وتکمیل برخی بلوک ها در محلات مختلف شهر گفت: تاکنون اختلاف بین شرکت عمران وشهرداری باعث تاخیر درتکمیل این مراکز وبلوک ها بود، اکنون شرکت عمران فارغ از توافق با شهرداری، تمام کارهای باقی مانده آماده سازی بلوک ها و محلات را انجام می دهد وامید است تا پایان سال ۹۶  این پروژه ها به اتمام برسد.

 وی  ادامه داد: راهبردی که شرکت مادر تخصصی عمران سال ۹۲ برای ما تعیین کرد از محل تهاتر اراضی بوده و حداقل ۵۰ درصد از این ۱۵ میلیارد تومان پروژه جدید  از محل تهاتر اراضی شرکت عمران هست ومابقی از منابع داخلی وفروش زمین تامین می شود و منابع مالی این پروژه ها تضمین شده است.

احمدی با ابراز امیدواری از پیشرفت پروژه ها دراین شهر گفت: بهارستان ۱۱ مسجد داشت که ازاین تعداد ۹ مسجد نیمه تمام  بود واکنون هفت مسجد درحال تکمیل است وعملیات اجرایی پروژه مسجد امام موسی کاظم  در پروژه مسکن مهرنیز امروز آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت:شرکت عمران  تا امروز در شهر بهارستان  زمین می فروخت و بعد عملیات آماده سازی انجام می داد اما امروز ما  کار آماده سازی را انجام می دهیم و بعد زمین می فروشیم واین  تاثیر خوبی هم برای مردم وهم برای شرکت عمران دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.