خر م آباد- مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: در سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تومان برای کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

 بیش از ۳۳ میلیون کمک هزینه ازدواج به خانواده های تحت حمایت پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان لرستان، علی معظمی گودرزی اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۲۵ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند و در سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تومان برای کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی فعالیت‌های گسترده‌ای را به منظور تسهیل در امر ازدواج مددجویان تحت حمایت انجام می‌ دهد، افزود: ترویج ازدواج آسان در جامعه موجب می‌شود تا جوانان به شکل ساده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کرده و کمتر با مشکلات رو به رو باشند.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه قبل از پرداخت کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه برای دختران در آستانه ازدواج و نوعروسان تحت حمایت دوره‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود، بیان کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج، طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد به صورت چشمگیرکمتر شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد با بیان اینکه ۶۱ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج هستند، گفت: با یاری خیران و نیکوکاران می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را در جهت تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.