اصفهان- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه ۷۴۴ نفر متسابق قرآنی در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اصفهان برای راه یابی به مسابقات کشوری بایکدیگر رقابت می کنند.

رقابت ۷۴۴ نفر متسابق قرآنی در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصقهان، یحیی قاسمی اظهار داشت: در تیر ماه مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان در ۲۵ شهرستان استان و با حضور ۳۳۲۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا ۷۴۴ نفر خواهر و برادر از نفرات برتر هر شهرستان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعا خوانی، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم در مرحله استانی این دوره از مسابقات که در روز های پنجشنبه و جمعه برابر با ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود با یکدیگر به رقابت می پردازند و نفرات برتر هر رشته نیز جهت حضور در مسابقات کشوری با امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ معارف و احادیث و تفسیر قرآن کریم با حضور ۳۰۳ نفر شرکت کننده در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه و در سالن کنفرانس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد که نفرات برتر این رشته ها نیز جهت شرکت در مرحله کشوری این مسابقات به اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شدند.

یحیی قاسمی تصریح کرد: نفرات برتر مرحله استانی در مرحله کشوری این دوره از مسابقات که از ۱۱ الی ۲۶ شهریور ماه سال جاری در استان آذربایجان غربی با دیگر شرکت کنندگان از سراسر کشور برای کسب رتبه برتر به رقابت می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.