مشهد-رئیس شبکه بهداشت درمان سرخس از مراحل تست نهایی بخش زنان زایمان در بیمارستان لقمان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.

بخش زنان و زایمان بیمارستان لقمان سرخس آماده بهره‌برداری شد

به گزارش قدس آنلاین، علی بیگی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در خصوص تامین پزشک متخصص در بعضی از بخش‌ها  گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بخش زنان و زایمان بیمارستان لقمان سرخس که سالهاست بلاتکلف مانده بود هم اکنون مراحل تست نهایی خود را طی می‌کند و تا چند روز آینده با امکانات کافی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۱۴ پزشک متخصص هم اکنون در بخش قلب اورتوپدی گوش حلق بینی زنان و غیره در حال خدمات‌دهی به شهروندان هستند افزود: در همین راستا و با رایزنی‌های صورت گرفته دومین پزشک متخصص  زنان به‌زودی وارد شهرستان می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت درمان سرخس یادآور شد: متاسفانه کم‌برخورداری  شهرستان و رفتار افراد انگشت‌شماری از شهروندان در برخوردهای غیر متعارف با پزشکان و کارکنان بیمارستان از جمله مواردی است که موجب می‌شود بیمارستان در تامین و ماندگاری بعضی از پزشکان با چالش روبه‌رو شود.

رئیس شبکه بهداشت درمان سرخس با اشاره به اینکه بخش دیالیز کماکان در درمانگاه ۱۷ شهریور خدمات‌رسانی می‌کند اضافه کرد: بخش دیالیز بیمارستان لقمان که سالهاست به علت عدم اعتبار لازم بلا تکلیف رها شده بود هم اکنون در حال ساخت و تا ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح خواهد شد.

بیگی تصریح کرد: برای اولین بار در بیمارستان لقمان سرخس جراحی لوزه، افتادگی پلک در افراد مسن، توده گردنی و جراحی پلاستیک توسط پزشک متخصص و جراح صورت گرفته و در تلاشیم با همیاری دانشگاه علوم پزشکی استان جراحی گوش و اندوسکوپی سینوسی فراهم شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.