اردستان- رئیس راه و شهرسازی اردستان گفت: در سال‌های قبل این زمین‌ها به شرکت ریلی واگذار شده بود که امروز با حضور عوامل استان و نماینده دادستان خلع ید این زمین‌ها صورت گرفت.

توقف بزرگترین شهرک ریلی کشور

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی پورشفیع پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز با حکم قاضی رفع تصرف 57 هکتار از اراضی زمین‌هایی که در حریم شهر زواره بود انجام گرفت.

وی افزود: در سال‌های قبل این زمین‌ها به شرکت ریلی واگذارشده بود که امروز با حضور عوامل استان و نماینده دادستان خلعیت این زمین‌ها صورت گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان اظهار داشت: ارزش ریالی این زمین‌ها به مبلغ 5 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب این زمین تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی سرمایه‌گذار فعلی برای ساخت‌وساز این زمین‌ها واگذار می‌شود و اگر سرمایه‌گذار جدیدی هم بخواهد از این اراضی استفاده کند و ایجاد اشتغال کند ما آمادگی داریم زمین‌ها را واگذار کنیم.

 در سال 1388 در روز ولادت امام رضا(ع) کلنگ احداث شهرک ریلی در شهر زواره با حضور مسئولان استانی زده شد و به گفته مسئلان بزرگترین شهرک در خاور میانه بود، اما متأسفانه بعد از عوض شدن چندین سرمایه‌گذار این پروژه بزرگ استانی به بهره‌برداری نرسید، مردم شهر زواره و اردستان از مسئولان شهرستان و استان تقاضا داریم باوجود ساخت‌وسازهایی که در این اراضی صورت گرفته است زمینه ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار دراین محدوده را فراهم کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.