فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران خواست تا با قلم و هنر خود، اقدامات جهادگران عرصه سازندگی را به اطلاع مردم برسانند.

هنر نگاشتن هنگامی که با دغدغه آگاهی‌بخشی همراه باشد حرفه مقدس است

به گزارش قدس آنلاین، سردار عباد الله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران خواست تا با قلم و هنر خود، اقدامات جهادگران عرصه سازندگی را به اطلاع مردم برسانند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نون والقلم و ما یسطرون

 خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال‌یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

 هنر نگاشتن هنگامی که با دغدغه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی همراه باشد حرفه مقدسی را می‌سازد که از آن با نام «خبرنگاری» یاد می‌شود. خبرنگار، رسالت انتقال اطلاعات به‌هنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت‌ها را به مردم برعهده دارند و سعی می‌کند همواره وجدان جامعه را زنده سازد و پرده از دیدگان بیدار جامعه کنار زند.

این حرفه مقدس، هنگامی که با عشق به مردم، شجاعت مبارزه با کجی‌ها و ناراستی‌ها و بیان ظرفیت‌های ملی و امیدآفرینی همراه باشد به واژه «قلم» هویتی می‌بخشد که تراوش‌های آن را همسنگ خون شهیدان می‌سازد؛ و ۱۷ مردادماه در تاریخ این مرزوبوم روز پاسداشت چنین حرفه‌ای‌ست.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی که روایتگر خدمات و مجاهدت‌های صادقانه جهادگران عرصه سازندگی کشور هستند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از خداوند بزرگ توفیق‌تان را مسألت دارم و از تمامی شما می‌خواهم تا با یاری قلم خود در راستای تحقق فرمایش رهبر فرزانه‌مان گام بردارید و به جهادگران عرصه سازندگی کمک کنید تا «ایرانی بسازیم که هر کس از هر جای دنیا به این کشور نگاه کرد معجره اسلام را در سازندگی و آبادانی یک کشور به چشم ببیند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.