شهر کرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران نباید بخاطر شفاف‌سازی فعالیتشان توسط خبرنگاران به ناحق از آن ها شکایت کنند.

مدیران نباید بخاطر شفاف‌سازی فعالیتشان به ناحق از خبرنگاران شکایت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای هدفمند اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از معضل بیکاری است و اشتغال‌زایی باید کانون توجه مدیران اجرایی استان باشد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی در بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال تنها شش ماه برای جذب اعتبارات تخصیص یافته از محل صندوق توسعه ملی فرصت دارند
استاندار خاطر نشان کرد: از محل صندوق توسعه ملی ۲۰ هزار میلیارد تومان به منظور اشتغال‌زایی ۹۷۰ هزار نفر برای طرح‌های اشتغال فراگیر اختصاص داده شده که سهم چهارمحال و بختیاری از این میزان اعتبار ۸۴۲ میلیارد تومان است

سلیمانی با اشاره به ایجاد طرح های مشاغل خانگی گفت: متقاضیان مشاغل خانگی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند.

وی افزود:تعیین توجیه فنی و اقتصادی جهت پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای خانگی و اشتغال فراگیر با این صندوق کارآفرینی امید است.

سلیمانی با اشاره بر اینکه سیستم دستگاه‌های اجرایی به سیستم بخشنامه‌ای تبدیل شده‌اند، افزود: تیم اقتصادی استان باید راهکاری را در نظر بگیرند که مشکلات اقتصادی رفع شود و در این راه نیز از تجربیات استان‌ها و کشورهای دیگر نیز استفاده کنند.

استاندار با اشاره به  اجرای پایلوت طرح روستای بدون بیکار در چهارمحال و بختیاری افزود:اجرای این طرح  باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در نقاط مختلف استان به ویژه روستاها می شود.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح باید استمرار داشته باشد و در مراحل بعدی به تمامی روستاهای دارای ظرفیت در چهارمحال و بختیاری گسترش یابد
سلیمانی در پایان با اشاره به شکایت تعدادی از مدیران اجرایی از برخی خبرنگاران، گفت: مدیران نباید بخاطر شفاف‌سازی فعالیتشان توسط خبرنگاران به ناحق از آن ها شکایت کنند و خبرنگاران نیز باید حقایق و عملکرد حقیقی را انعکاس دهند و از انتقادهای غیرمنصفانه پرهیز کنند




 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.