اصفهان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ظرفیت‌های خوبی در هنرستان‎‌های هنرهای زیبای اصفهان در اختیار بوده که می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت به پرورش نیروهای انقلابی، مومن و هنرمند بپردازیم.

استفاده از ظرفیت هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برای تربیت نیروهای انقلابی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم انجام امور اداری با توجه و دقت نظر اظهار داشت: لازم است اهتمام ویژه به برگزاری این جلسات هر ٤٥ روز یکبار داشته و در این جلسات کارهایی انجام شده و کارهایی قرار است انجام شود مطرح و درباره آنها تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه برای داشتن آرامش خاطر لازم است نگاه دوستانه به مسائل داشته باشیم، تصریح کرد: هدایت، حمایت و نظارت بر امور فرهنگی استان اصفهان و مجوز انجام فعالیت‌های فرهنگی استان بر عهده این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در هنرستان‎‌های هنرهای زیبای اصفهان در اختیار داریم، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت به پرورش نیروهای انقلابی، مومن و هنرمند بپردازیم همچنین وجود بیش از 1700 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان اصفهان نیز ظرفیت خوبی است که می‎‌توان از آن بهره برد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.