بجنورد- استاندار خراسان‌شمالی از سفر هیئت تجای آلمان به استان سفر خبر داد.

هیئت تجاری آلمان به خراسان‌شمالی سفر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صالحی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان شمالی با اعلام برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در بوستان گردشگری بش‌قارداش بجنورد برگزار می‌شود و می‌تواند فرصت خوبی برای پاسخ‌گویی مسئولان به مردم، برگزاری ملاقات‌های مردمی و ارائه عمل‌کرد دستگاه‌های اداری استان است.

وی افزود: سفر پروفسور سمیعی به استان و متعاقب آن سفر هیئت تجاری آلمان به خراسان شمالی نیز به زودی انجام می‌شود و می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی استعدادهای استان باشد. هم‌چنین دستگاه‌های اداری از ظرفیت برگزاری همایش‌های ملی انگور و پنیر در استان برای معرفی توان‌مندی اقتصاد بومی استان استفاده کنند.

استاندار خراسان‌شمالی در این نشست از مدیران دستگاه‌های اداری استان خواست برای دریافت اعتبارات بیشتر برای انجام برنامه‌ها، طرح‌های جدید ارائه کنند و انجام نشدن طرح‌های گذشته، مانع از ارائه ایده‌های نو نشود.

در این جلسه حاضران پس از شنیدن سخنان نمایندگان دستگاه‌های اداری استان نسبت به اختصاص مبالغی به ادارات‌کل جهت انجام امور محوله مصوباتی داشتند. بر این اساس اختصاص ۳ و ۶ دهم میلیارد تومان برای جابه‌جایی تأسیسات شبکه و تیرهای برق مزاحم در معابر روستایی، ۱۸ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تقویت منابع صندوق حمایت بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن، ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از توسعه تجارت خارجی و تصویب ۲۰۰ میلیون تومان برای تدوین سند آمایش علم و فناوری استان در اولویت تامین اعتبار قرار گرفت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.