شهرکرد-مسئول روابط عمومی اورژانس۱۱۵ چهارمحال و بختیاری گفت: وقوع چهار حادثه در آخر هفته گذشته در استان ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت .

حوادث آخر هفته در چهارمحال و بختیاری ۲۱مصدوم برجای گذاشت

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری، محسن ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: حوادث روز پنجشنبه در استان یک مورد برخورد پراید و پژو در محور ناغان - خوزستان حوالی ساعت ۲۱ و ۱۹ دقیقه بود که ۵ مصدوم داشت و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

وی افزود: مورد دوم در همین تاریخ برخورد پراید و مینی‌بوس در محور بلداجی- گهرو حوالی ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه بود که ۶ مصدوم برجای گذاشت و مصدومان توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولیعصر(ع) بروجن منتقل شدند .

ابراهیمی با اشاره به حوادث روز جمعه سوم شهریورماه، تصریح کرد: حادثه اول حوالی ساعت ۱۳ محور زوردگان- ناغان حوالی سه راهی چغاخور برخورد وانت‌بار و سواری تندر با لوله‌ای که در جاده افتاده بود اتفاق افتاد، ۵ مصدوم داشت که دو مصدوم رضایت به انتقال ندادند و۳ مصدوم دیگر پس از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کاشانی منتقل شدند . 

وی خاطرنشان کرد:حادثه دوم در حوالی ساعت ۱۴ در محور سودجان- چلگرد حوالی تنگ کیکاووس برخورد پراید و پژو اتفاق افتاد که ۵ مصدوم داشت که مصدومان توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دو مصدوم به بیمارستان سید الشهدای فارسان و۳ مصدوم دیگر به بیمارستان امام سجاد (ع)کوهرنگ منتقل شدند . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.