زنجان- عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تغییرات رخ داده در شهرداری زنجان شبیه یک زلزله است، گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم، چهار تغییر مدیریتی در شهرداری زنجان اعمال شده است.

زلزله در شهرداری زنجان/ ۴ تغییر مدیریتی در شهرداری زنجان اعمال شده است

به گزارش قدس آنلاین، عباس راشاد درباره تغییر شهردار منطقه ۲ زنجان اظهار کرد: از تغییر اعمال شده اطلاعی ندارم.

وی تصریح کرد: البته بنده به تغییرات جزئی وارد نمی‌شوم، ولی قبل از تغییرات اعمال شده، به شهردار قبلی یگانه نیز اعلام کردم که این تغییر و تحولات درست نیست.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بنده آن تغییرات اعمال شده در زمینه تغییر بیگدلی شهردار منطقه ۲ و سعید عباسی معاون عمرانی شهردار را نیز قبول نداشتم، افزود: ولی الان نیز از تغییر شهردار منطقه ۲ و انتصاب نوری به جای سمانه شاددل اطلاعی ندارم.

راشاد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا شورای شهر جدید در تغییر اعمال شده دخالت داشته است، یا خیر، گفت: اگر بیگدلی شهردار قبلی منطقه دوباره شهردار می‌شد، این احتمال وجود داشته که شورای شهر اعمال نظر کرده باشد، ولی با توجه به اینکه شخص دیگری به جای سمانه شاددل معرفی شده است، پس این فرض منتفی است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تعداد زیادی برای تصدی سمت شهرداری رزومه داده‌اند، افزود: این تجربه قبلا بوده و تجربه درستی نیست و بهتر این بود که شهردار از بین چند گزینه انتخاب می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به تغییرات اعمال شده در شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: طبق پیامی که از سوی شخص معاون فرهنگی به دست بنده رسیده است، معاون فرهنگی شهرداری در زمان تصدی شهرداری توسط یگانه و قبل از معرفی علی محمدی تغییر کردند، ولی نمی‌دانم چه کسی به جای صفوی مدیر امور فرهنگی معرفی شده‌ است.

راشاد با بیان اینکه تغییرات روی داده به مانند وقوع زلزله‌ای در شهرداری محسوب می شود و تغییرات بسیاری در این مجموعه رخ داده است، افزود: افزون بر اینکه این موضوع ایراد مدیریتی دارد، یک امر غیراخلاقی نیز محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم نباید فرصتی برای تسویه حساب و انتقام‌گیری‌ها باشد، گفت: البته برای انتخاب سرپرست نیز شرط بر این بود که کسی تغییر مدیریتی در شهرداری اعمال نکند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عدم تغییر مدیران در صورت جلسه نیز آورده شده و از نظر ما این تغییر و تحولات کار درستی نیست، چرا که ممکن است شائبه‌هایی به وجود آورد.

راشاد ادامه داد: تا آنجا که اطلاع دارم، سید سعید صفوی، بیگدلی، عباسی تغییر و عیوض‌زاده نیز به علت تفکیک مسؤولیت وی تغییر یافته است.

وی گفت: طبق تغییر اعلام شده در حال حاضر امور مالی به عهده عیوض‌زاده و امور اداری نیز به عهده آقای ادیبان است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.