کرمان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه‌های بزرگ گردشگری در استان کرمان در حال انجام است.

اجرای بیش از ۳ هزار پروژه گردشگری در کرمان

به گزارش قدس انلاین، محمود وفایی عصر امروز در کارگروه گردشگری استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر دولت اظهار داشت: خبرنگاران استان کرمان در زمینه فعالیت‌های میراث فرهنگی اقدامات و انتقادات خوبی را انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: سیاست‌های دولت، رویکردهای موثر استاندار کرمان و مدل‌های اقتصادی از جمله مثلث توسعه اقتصادی و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و معین‌های اقتصادی در موفقیت اداره کل میراث فرهنگی استان موثر بوده است.

وفایی اضافه کرد: در بحث واگذاری ابنیه تاریخی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از استان‌های موفق بوده‌ایم و ۱۷ مورد واگذاری ابنیه تاریخی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با واگذاری ابنیه تاریخی به بخش خصوصی شاهد مرمت و بازسازی این مکان‌ها هستیم و این ابنیه به چرخه گردشگری برمی‌گردد، عنوان کرد: مرمت و بهسازی بسیاری از ابنیه‌ها و آثار شاخص استان کرمان از جمله محور گردشگری کرمان انجام شده و یا در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ابراز داشت: ثبت جهانی سه اثر تاریخی استان کرمان از دیگر دستاوردهای اداره کل میراث فرهنگی طی دولت یازدهم است.

وفایی افزود: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه‌های بزرگ گردشگری از جمله پروژه اکوتوریسم پارک ملی خبر، طرح گردشگری هنزاء و هتل‌های بزرگ در استان کرمان در حال انجام است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.