اهواز_رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان گفت: حضور فیزیکی دستگاه های اجرایی از نظری کمی در نمایشگاه هفته دولت خوب است و سازمان ها حضور قابل توجهی در نمایشگاه دارند اما از نظر کیفی انتظار داریم تا فضای نمایشگاه سال به سال بهتر شود و دستگاه ها بتوانند با کیفیت بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

سازمان ها و ادارات دستاوردهای خود را به شکلی غیر از نصب بیلبورد و بنر ارائه دهند

به گزارش قدس آنلاین، جمال عالمی‌نیسی در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه هفته دولت، اظهار کرد: نمایشگاه هفته دولت در خوزستان، امسال در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته بهتر است اما انتظار داریم تا دستگاه های اجرایی با استفاده از روش ها و فناوری های جدید به ارائه دستاوردهای خود بپردازند و نمایشگاه را غنی تر کنند تا مردم حضور بیشتری برای بازدید از نمایشگاه داشته باشند.

وی افزود: انتظار داریم تا سازمان ها و ادارات دستاوردهای خود را به شکلی غیر از نصب بیلبورد و بنر در نمایشگاه ارائه و باید برای اطلاع رسانی و عرضه دستاوردهای دولت از روش ها و تکنولوژی های جدید و بهتری استفاده کنند.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار خوزستان تصریح کرد: حضور فیزیکی دستگاه های اجرایی از نظری کمی در نمایشگاه خوب است و سازمان ها حضور قابل توجهی در نمایشگاه دارند اما از نظر کیفی انتظار داریم تا فضای نمایشگاه سال به سال بهتر شود و دستگاه ها بتوانند با کیفیت بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

عالمی‌نیسی با بیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی در خوزستان، به خصوص دستگاه‌هایی که در ارتباط با مسایل اساسی مردم فعالیت می کنند، خوب است، عنوان کرد: دستگاه هایی مانند جهاد کشاورزی و جهاد نصر کارهایی اجرایی خود را به خوبی در نمایشگاه ارائه کرده اند و ارقام و اعداد کارهایی که انجام داده اند، به خوبی قابل رویت است اما برخی از دستگاه ها پیشرفت فیزیکی طرح ها و دستاوردهای اجرایی دولت را نتوانسته اند به خوبی به نمایش بگذارند.

وی گفت: دستگاه های اجرایی به دلیل آنکه عضوی از تشکیلات دولت هستند و از اعتبارات دولتی استفاده می کنند، خواسته خاصی برای حل مشکلات خود مطرح نکردند. در این نمایشگاه بخش خصوص و تشکل های مردم نهاد حضور دارند که باعث غنی تر شدن نمایشگاه شده است. خواسته بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد، حمایت و توجه دولت به آن‌ها است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان خاطر نشان کرد: در حاشیه نمایشگاه قرار است تا یک برنامه فرهنگی هنری برگزار شود و در آن موسیقی سنتی، اجرای تئاتر و عرضه محصولات صنایع دستی ارائه شود تا جاذبه های بیشتری برای حضور مردم در نمایشگاه هفته دولت به وجود آید. همچنین قرار است تا اداره کل میراث فرهنگی در نمایشگاه حضور پیدا کند و بحث فرهنگ قومیت ها را به نمایش بگذارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.