یزد - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: تامین و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیازمند توجه ویژه مسئولین و تخصیص اعتبار عمرانی مناسب است.

تامین زیرساخت شهرکهای صنعتی در گرو تامین اعتبارات عمرانی است

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود عظیمی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میبد اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان میبد ۴ شهرک و ناحیه صنعتی ایجاد شده است که از این تعداد شهرک های صنعتی جهان آباد میبد و میبد ۲ و ناحیه صنعتی شمس آباد میبد در حال واگذاری زمین و استقرار سرمایه گذار می باشد.

وی با بیان اینکه یکی از با اهمیت ترین عوامل توسعه صنعتی فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاران است، افزود: در راستای پیشبرد اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و توجه به منویات ریاست محترم جمهوری نیازمند توجه به حوزه صنعت و تامین بخشی از منابع مورد نیاز تامین زیرساخت ها هستیم.

عظیمی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد از صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل داده است و ۶۰ درصد اشتغال موجود در این بخش در حوزه صنایع کوچک می باشد که این اعداد نشان دهنده اهمیت این بخش از اقتصاد است که نگاه ویژه مسئولین به شهرکها و نواحی صنعتی را می طلبد.

این مسئول تصریح کرد: طی این جلسه با مذاکراتی که صورت گرفته نزدیک به ۶ میلیارد ریال اعتبار برای این ۴ شهرک و ناحیه شهرستان میبد در نظر گرفته شد  و بخش عمده ای از امکانات زیرساختی شهرکهای صنعتی از محل اعتبارات داخلی شرکت و مبالغ دریافتی برای واگذاری حق انتفاع در شهرکها تامین می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.