رشتخوار - یک مقام مسئول در سپاه ۶۱ محرم تربت حیدریه گفت: دشمنان با برنامه های فرهنگی به دنبال نفوذ در کشور هستند و یکی از راه کارهای آنها هدف قرار دادان فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی است.

دشمنان با برنامه های فرهنگی به دنبال نفوذ در کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین، سرگرد پاسدار علی اشرف زاده  در مراسم یادواره شهدای هفت شهید باسفر رشتخواردر جمع خانواده های شهدا و مردم ومسئولان شهرستان رشتخوار گفت: دشمنان انقلاب سعی داشتند با استفاده از بعضی از خود باختگان داخلی، جای شهید و جلاد را عوض کنند که با درایت مقام معظم رهبری به هدف شومشان نرسیدند.

وی تصریح کرد: دشمن می خواهد با ضربه زدن به نیروهای انقلابی و بسیجیان به اهداف شوم خود برسد که برگزاری یادواره ها و محافل مذهبی اهداف شوم دشمنان را خنثی می کند.

سرگرد اشرف زاده به شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: ویژگی بارز اخلاقی شهید حججی ها ولایتمداری است که باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و همبستگی و اتحاد برای سربلندی کشور بکوشیم.

فرماندار رشتخوار هم در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروزه اگر می بینیم که انقلاب اسلامی در سراسر دنیا مطرح شده، به خاطر ایثار و فداکاری های مردم و رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان ایران عزیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی در برابر قدرت های جهان بوده است.

خالقداد عرب بیان کرد: با تاسی به مقام شامخ شهداء، ما باید وظایف خود را به گونه ای انجام دهیم که شیرینی ارزش کار مدافعان انقلابی حس شود.

فرماندار رشتخوار با توجه به منویات مقام معظم رهبری گفت: امروزه مردم جامعه ما باید ارزش ها و هنجارهای انقلاب اسلامی را حفظ کنند و از این فضای معنوی استفاده کامل را برده و همگی تدوین کننده شعائر انقلاب اسلامی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.