اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌ها با محکومیت اقدامات دولت میانمار، از دستگاه دیپلماسی خواست اعتراض شدید خود را به کشتار مردم مسلمان میانمار به دولت این کشور اعلام کند.

به گزارش قدس آنلاین، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه‌ای در محکومیت کشتار مردم مسلمان میانمار و سکوت مجامع بین المللی اعلام کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور اقدامات دولت میانمار را به شدت محکوم کرده و موکدا بر دستگاه دیپلماسی فرض می‌داند اعتراض شدید خود را نسبت به کشتار مردم مسلمان میانمار به دولت این کشور اعلام کند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: همزمان با ایام حج و عید سعید قربان مسلمانان میانمار مجددا توسط نیروهای دولتی و بودائیان افراطی این کشور مورد هجوم وحشیانه قرار گرفته اند. در این میان مطابق معمول نهاد های به اصطلاح بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت های دروغگوی غربی با سکوتی معنادار بار دیگر هویت جنایت کار و استاندارد های دوگانه خویش را در تاریخ ثبت نمودند خصوصا برخی حاکمان جنایت کار کشور های اسلامی که این بار هم خنجر خیانت و سکوتشان در قلب امت اسلامی فرو رفت. 

در ادامه تاکید شد: آیا لازم نیست در چنین شرایطی از امت اسلامی به ویژه حج گزاران، صدای رسای محکومیت مشرکان و جنایت کاران و حمایت از مظلومان میانمار شنیده شود؟ لازم است دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر محترم امور خارجه آقای دکتر ظریف برای رساندن صدای این مسلمانان مظلوم به جهانیان اقدام کنند. اقدامات دیپلماتیک و رسانه ای مسئولان باید فراتر از یک اظهار نظر کوتاه در شبکه های اجتماعی باشد. 

این اتحادیه دانشجویی تاکید کرد: چرا دستگاه دیپلماسی از ظرفیت‌هایی چون جنبش عدم تعهد و یا مجموعه‌های متشکل از کشورهای اسلامی در این راستا استفاده نمی‌کند؟ چرا مسئولان بلندپایه جمهوری اسلامی، روسای قوا و خصوصا شخص رئیس جمهور در قبال این جنایات سکوت کرده اند؟ در این میان از مردم عزیز ایران و فعالان فضای مجازی و رسانه‌های مستقل و انقلابی درخواست می‌کنیم تا صدای مردم میانمار را به همه مردم دنیا برسانند به خصوص  در شرایطی که امپراطوری رسانه ای غرب هیچ اراده ای برای حمایت از مظلومان و انتشار اخبار جنایت های میانمار ندارد. 

در ادامه تصریح شده است: اکنون حمایت از مسلمانان وظیفه روشن ماست که غفلت از آن دنیای اسلام را با لطمات جبران ناپذیری مواجه خواهد ساخت و دشمنان اسلام را در هجمه به مسلمانان گستاخ تر خواهد کرد.

در پایان تاکید شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور اقدامات دولت میانمار را به شدت محکوم کرده و موکدا بر دستگاه دیپلماسی فرض می‌داند اعتراض شدید خود را نسبت به کشتار مردم مسلمان میانمار به دولت این کشور اعلام کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.