خرم آباد- امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: هیچ مصوبه و اقدامی متفاوت از مبانی انقلاب و میراث امام خمینی(ره) از مجمع تشخیص مصلحت نظام نباید مشاهده شود.

مجمع تشخیص مصلحت نظام متفاوت از مبانی انقلاب عمل نکند

به گزارش قدس آنلاین، قاسم متقی نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از نشانه‌های تقوای اجتماعی حفظ بیت المال بوده، اظهار کرد: مال حرام در لباس آرزوها خود را نشان داده و توقعات همان لباس آرزوها هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات حضرت علی(ع) سرانجام مال حرام اندوه بوده و هیچ کسی در دنیا و آخرت از این اندوه در امان نخواهد بود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، بیان داشت: امروز روز مباهله است، روزی که بزرگترین فضیلت و دلیل خلافت ائمه اطهار بیان شده است.

متقی‌نیا تصریح کرد: در این روز پیامبر اکرم(ص) با تمام اهل بیت‌اش در مقابل بزرگان مسیحی نجرانی قرار گرفت و دعا فرمودند که هر کسی که بر حق نبوده عذاب بر آنان نازل شود که وقتی رئیس نجرانی این صحنه را مشاهده کرده پی به حقانیت اهل بیت برده و لذا از پیشنهاد خود صرف‌نظر نمودند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و یادآور شد: یکی از برکات نورانی امام خمینی(ره) و از فراورده‌های انقلاب اسلامی، تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده که در اداره امور نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی را ایفا می‌نماید.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تأکید کرد: هیچ مصوبه و اقدامی متفاوت از مبانی انقلاب و میراث امام خمینی(ره) از مجمع تشخیص مصلحت نظام نبایستی مشاهده گردد همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند که این مجمع انقلابی فکر کند، انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

متقی‌نیا به قتل عام مسلمانان میانمار اشاره و از سکوت مجامع پر ادعای بین‌المللی ابراز گلایه و تشریح کرد: امروز شاهد نسل‌کشی مسلمانان  در پیش چشم جهانیان و در ویترین و فضای شیشه ای دنیا هستیم و به راستی چرا دنیای جاهلیت مدرن در برابر این قتل عام سکوت کرده است.

وی اظهار کرد: البته در نسل‌کشی مسلمانان که سابقه طولانی داشته اهداف پلیدی نهفته، چرا که شاهد حمایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان صعودی از این قتل عام مسلمانان هستیم و بدون شک این نسل کشی‌ها با هدف پیش‌گیری از رشد جمعیت مسلمانان طی 70 سال آینده انجام می‌گیرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به مناسبت پیش‌روی دیگر که آن روز خانواده بوده، بیان داشت: یکی از مسائلی که بایستی مورد تاکید واقع شود حفظ کیان خانواده و اهمیت دادن به آن است.

متقی‌نیا تأکید کرد: یکی از وظایف نهادهای انقلابی و فرهنگی جلوگیری از تهدید آسیب‌های خانواده با انجام برنامه‌ریزی‌های فعالانه و نه منفعلانه خواهد بود.

وی به برخی از موارد تهدید کننده بنیان خانواده اشاره و افزود: بی ارزش جلوه دادن خانواده، ترویج سبک زندگی گریز از پذیرش مسئولیت و تشکیل خانواده، ترویج معاشرت‌های دور از اخلاق، ترویج بی غیرتی ناموسی و کم‌رنگ کردن نقش غیرت و ترویج اسراف و تجمل گرایی از مهمترین آسیب‌های تهدید کننده نظام خانواده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.