بجنورد- دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی با حضور هشت گروه نمایشی در بجنورد آغاز به کار کرد.

دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در بجنورد آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی صبح امروز (٢٦ شهریور) با حضور هشت گروه نمایشی از مناطق مختلف استان در مرکز استان آغاز به کار کرد و بر اساس برنامه تعیین‌شده، نمایش «دوئل برای نخوت» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی پریز از بجنورد نخستین نمایش در روز اول جشنواره، ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه در تالار بجنورد به روی صحنه رفت.

نمایش «پایان را من تعیین می کنم» به کارگردانی «امیرحسین روحانی» از بجنورد ، تئاتر «دردسرهای مرد مرده» به کارگردانی «سعید آذرخش» از بجنورد و نمایش «زیر باران از تو می خوانم» به کارگردانی «مهدی فخرانی» از جاجرم در اولین روز از دوازدهمین جشنواره تئاتر استان با هم رقابت می کنند.

فرحی اظهار کرد: جلسه تحلیل و بررسی نمایش‌های جشنواره بعد از هر اجرا در مجموعه تئاتر شهر گلشن بجنورد تشکیل می‌شود.

گفتنی است؛ نمایش «هفت سین سال ٦٥» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» از اسفراین، نمایش «ما به هم دروغ نمیگیم» به کارگردانی «سید مهدی کشمیری»، تئاتر «کمکم کن» به کارگردانی «انسیه حاجی زاده» از گرمه و نمایش «اقیانوس آرام» به کارگردانی «زهرا بخش پور» دیگر آثار رقابتی  در دومین روز دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی است.

دکتر حسین طوسی معتمد، مهران امام بخش و میلاد اکبرنژاد به‌عنوان داوران بخش نهایی دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.