۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 564064

تربت جام- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت جام از صدور مجوز و افتتاح اولین شرکت سینمایی در تربت جام خبر داد.

اولین شرکت سینمایی تربت جام افتتاح شد

نعمت اله فیاض در حاشیه افتتاح این موسسه به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این شرکت بعد از گذراندن مراحل اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهدف تولیدات غیرسینمایی، فیلمهای کوتاه و مستند  فعالیت خود را در این شهر آغاز خواهد کرد.

وی افزود: تربت جام غنی از ظرفیتهای بالقوه ای است که وجود چنین مراکزی میتواند به رشد و توسعه فرهنگی و هنری شهرستان کمک کند و ان شاالله بزودی دفتر انجمن سینماگران جوان نیز در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسول فرهنگی و هنری شهرستان گفت: درسال ۹۶ صدور مجوز برای مراکز و صنوف فرهنگی رشد چند برابری داشته و ۲ آموزشگاه آزادهنری، ۱۰مرکز عرضه محصولات فرهنگی و ۲کانون آگهی تبلیغاتی درطی سال جاری پروانه تاسیس گرفته اند.

در این حاشیه این مراسم رییس شورای اسلامی شهرتربت جام بر عزم جدی شورا برای راه اندازی مجدد سینما وحدت تربت جام اشاره کرد و گفت: با توجه به مصوبات کمیسیون فرهنگی شورای پنجم پیگیر اخذ محوزهای لازم برای راه اندازی مجدد سینمای قدیمی شهر هستیم.

جعفر دلشادعظیمی خاطر نشان کرد: این شورا با نگاه و رویکرد فرهنگی به دنبال ایجاد فرهنگسرا و تقویت خانه های فرهنگ است.

شایان ذکر است که احمد منصوری قزلحصار به عنوان مدیر عامل این شرکت در تربت جام معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.