ایلام - جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعداد افراد شرکت کننده در اردوهای راهیان نور از ۴۰۰ هزار نفر سال ۸۶ به بیش از هفت میلیون نفر در سال گذشته رسیده است.

هفت میلیون نفر سالانه از یادمان های دفاع مقدس دیدار می کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فضلی روز سه شنبه در نشست ستاد ملی راهیان نور دانشگاهیان در دانشگاه ایلام اظهار کرد: ۲۰۰ هزار نفر کادر انقلاب اسلامی عملیات فرهنگی راهیان نور را سازماندهی می کنند. 

وی یادآور شد: علاوه بر این ۲۶ هزار مبلغ و مبلغه، ۷۶ هزار مدیر کاروان و بیش از ۴۰ هزار خادم در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور فعالیت می کنند. 

وی تاکید کرد: تمامی ظرفیت سپاه و بسیج در ایام اربعین در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد. 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: خوزستانی ها در بحث راهیان نور هوشمندانه تر عمل کرده و سرمایه گذاری مناسبی در این زمینه نسبت به استان های دیگر کردنده اند. 

سردار فضلی با بیان اینکه زیرساخت های استان ایلام ظرفیت حجم بالای راهیان نور را ندارد، افزود: از سال ۹۳ تاکنون قرار است یک اردوگاه ۱۰ هزار نفری در ایلام ایجاد شود و زمان بسیار زیادی نیز برای تامین زمین آن صرف شد اما هنوز به نتیجه نرسیده است. 

وی تاکید کرد: متولیان راهیان نور در ایلام و همچنین مسئولان استان باید همت کنند و ظرفیت پذیرش کاروان های راهیان نور را در این استان ایجاد کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.