چاروسا-امام جمعه قلعه رئیسی از بی توجهی مسئولان نسبت به 30 کیلومتر راه ارتباطی چاروسا انتقاد کرد و گفت: مسیر ارتباطی منتهی به چاروسا در شان مردم نیست.

راه ارتباطی چاروسا در شان مردم نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام شیخ اسماعیل صلواتی گفت: تدابیر فرماندهی سپاه شهرستان کهگیلویه در جهت برگزاری یادواره های باشکوه در سطح شهرستان، ستودنی است.

امام جمعه چاروسا به آغاز سال جدید تحصیلی و همچنین هفته دفاع مقدس و ماه محرم اشاره و به ذکر قسمتی از وصیت نامه معلم شهید دانشخواه پرداخت.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: شهدایی همچون دانشخواه هدف نابودی مستکبران را داشته و آرزوی شان آزادسازی بیت المقدس بوده است.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: در وصیت نامه شهید دانشخواه آمده است؛ دوست دارم قبل از شهادتم، مستکبران را به سزای اعمالشان برسانم.

حجت الاسلام صلواتی اذعان کرد: همانطور که در وصیت نامه شهید دانشخواه ذکر شده است؛ شهادت راهی بوده که شهدا خودشان با افتخار انتخاب و به آن افتخار کرده اند.

امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به جوانان، تصریح کرد: اکنون زمان امام حسین(ع) است و همانطور که امام(ره) فرمود "راهی جبهه ها شوید"؛ بیایید از حسین، از حق پایمال شده مسلمین و بخصوص ایران دفاع کرده و تنها شعار ندهید.!

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه، هم اکنون مرحله عمل در مقابل غرب و علیه کفر است، گفت: مردم وحدت را حفظ کنند، با منافقان در ستیز باشند و  با آن هایی که در میان مردم تفرقه‌انداز هستند؛ مبارزه کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی  با بیان اینکه، همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: شهدا به گردن همه حق دارند و من و شما وارث شهدا هستیم.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: اسلام ناب، مذهب تشیع،  مکتب عاشورا، سیره رسول خدا(ص)، سیره اهل البیت عصمت و طهارت، قرآن ، ولایت فقیه، مبارزه با ظلم و ظالم و استکبارستیزی و یاوری مظلومان، میراث شهدا هستند.

امام جمعه چاروسا گفت: اگر به دنبال میراث شهدا هستیم، و قصد ادای حق شهید را داریم، حق شهید این است که در خط ولایت و ولایتمداران باشیم، از دشمنان و بدخواهان ولایت و ولایتمدارن برائت جسته و حامی ولایت باشیم.

حجت الاسلام صلواتی اذعان کرد: خواسته شهدا این است که خدا، دین، قرآن عدالت، اسلام و امام محور باشیم.

امام جمعه چاروسا با اشاره به اینکه؛ مسئولان به فکر و یاد مردم باشند، گفت: مسیر ارتباطی منتهی به چاروسا در شان مردم نیست.

حجت الاسلام صلواتی با انتقاد از وضعیت نامطلوب راه ارتباطی چاروسا، گفت: چرا وضعیت باید اینطوری باشد!؟.

امام جمعه قلعه رئیسی از بی توجهی مسئولان نسبت به 30 کیلومتر راه ارتباطی چاروسا انتقاد کرد و گفت: مسیر شهدا خدمت رسانی به مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.