اهواز_فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه گفت: ۵۳ شهید از ۱۱۹ شهید دفاع مقدس از شهدای ژاندارمری هستند.

استقبال از پیکر ۵۳ شهید تازه تفحص شده ناجا در آستانه هفته نیروی انتظامی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار سید محمد باقرزاده در مراسم استقبال از پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه گفت: پیکر مطهر این شهدا مربوط به عملیات تکلیف پذیری رمضان، عملیات خطرپذیری کربلای ۴ و عملیات استقامت و رشادت در منطقه زوبیدات در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه ۵۳ شهید از این شهدا از شهدا ژاندارمری هستند، افزود: تقارن زیبای پیدا کرده که در روز شروع هفته ناجا، نیروی انتظامی میزبان اسقبال از این شهدا را دارد.

سردار باقرزاده تصریح کرد: پیکرهای طیبه شهدای تازه تفحص شده امروز مورد استقبال مردم شهید پرور شهر اهواز قرار می گیرند و بعد از مراسم استقبال امشب در محل حسینیه ثارالله در جوار این شهدا مراسم دعای کمیل و سوگواری سید الشهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه خاطر نشان کرد: عملیات اخیر یکی از عملیات های دشوار بوده که ۳۰ تن از این پیکرها در منطقه باتلاقی و بخشی از آنان در مناطق پرخطر و آلوده به مین تفحص شدند.

گفتنی است، پیکر پاک و مطهر ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده به میزبانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان و با حضور و استقبال خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم از مرز بین المللی شلمچه وارد میهن شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.