دیشموک- فرمانده انتظامی دیشموک با بیان اینکه در مجموع برای تمامی جرایم؛ ۵۱درصد کاهش داشتیم گفت: به دستور دستگاه قضا با هرگونه تیراندازی برخورد جدی خواهیم کرد.

کاهش۵۱ درصدی جرائم در دیشموک

ستوان دوم بیژن تندپور فرماندهی انتظامی بخش دیشموک در گفت و گو با قدس آنلاین؛ از افزایش ۵۰۰درصدی کشفیات عتیقه جات در دیشموک خبر داد و گفت: در بحث نزاع ۵۰درصدکاهش وجود داشته است.

فرماندهی انتظامی دیشموک اظهار کرد: در بحث جرائم خشن، نزاع و سرقت پیشگیری های خوبی شده است.

تندپور به معارضات اجتماعی اشاره کرد و گفت: برخی از این معارضات با همکاری مردم حل شده است.

وی با بیان اینکه؛ مسئولان و هم مردم از تیراندازی در مراسمات گلایه دارند، اذعان کرد: به دستور دستگاه قضا با هرگونه تیراندازی برخورد جدی خواهیم کرد.

تندپور اذعان کرد:‌ والدین از سپردن وسیله نقلیه از جمله موتورسیکلت به دست فرزندان کودک خویش، خودداری کنند.

وی؛ به فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: برای محافظت از حریم شخصی؛ مستندات خانوادگی خویش را در گوشی ها قرار ندهید.

تندپور با اشاره به اینکه؛ میدان ورودی شهر منجر به تصادفات زیادی است، از شهرداری خواست هر چه زودتر این میدان را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه؛ ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی به دلیل ازدواج های تحمیلی است، گفت: در این نوع ازدواج  سلیقه دختر و پسر لحاظ نمی شود.

تندپوراز افزایش ۵۰ درصدی کشف و ضبط سلاح غیر مجاز و همچنین افزایش ۳۴۳۳ درصدی تجهیزات ماهواره ای  در دیشموک در یکسال گذشته خبر داد و تصریح کرد: آمار برای ابلاغیات قضایی ۵۳ درصدکاهش و در بحث کشف مواد افزایش  ۸۸۳درصدی می باشد.

فرمانده انتظامی دیشموک با بیان اینکه، در بحث نزاع ۵۰درصدکاهش وجود داشت، بیان کرد: در مجموع برای کل جرایم؛ ۵۱درصد کاهش داشتیم.

ستوان دوم تندپور ضمن تاکید از مردم خواهش کرد تا معارضات اجتماعی را پایان دهند.

وی گفت: خدای ناکرده اگر ذره‌ای ناامنی در بخش بوجود بیاید، آرامش همه‌ی ما به هم می خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.