بجنورد- نائب رئیس سبک کونگ‌فوتوآ خراسان شمالی از نائب قهرمانی تیم نونهالان، عنوان سومی تیم نوجوانان استان و همچنین کسب ۱۶ مدال رنگارنگ در سیزدهمین دوره مسابقات کونگ‌فوتوآ بانوان کشور خبر داد.

درخشش تیم کونگ‌فوتوآ بانوان خراسان شمالی در مسابقات کشوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، نسرین پهلوان با اشاره به سطح بالای مسابقات عنوان کرد: سیزدهمین دوره مسابقات کونگ‌فوتوآ بانوان کشور در ۱۹ الی ۲۱ مهر در مشهد مقدس با حضور ۲۵ تیم از سطح کشور در سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوان برگزار شد که خراسان شمالی نیز با ۲۲ کونگ‌فو کار در این رقابت‌ها حاضر شد.

وی در توضیح نتایج حاصل‌شده در بخش نونهالان گفت: تیم نونهال خراسان شمالی با کسب ۹ مدال رنگارنگ عنوان نائب قهرمانی تیمی را در این مسابقات به‌دست آورد که خانم‌ها فاطمه سیاوشی در وزن منفی ۲۰، نادیا میرزایی در وزن منفی ۲۴ و زهرا مهنانی صاحب گردن‌آویز طلا شدند.

وی ادامه داد: خانم‌ها سارینا سجادی در وزن منفی ۲۲، مژگان رجایی، مهلا ریوادی در وزن منفی ۳۴، نازنین فدایی در وزن منفی ۴۰ و الناز احمدیان در وزن منفی ۵۰ عنوان دوم را کسب کردند و مدال نقره گرفتند و همچنین خانم مطهره سروری در وزن منفی ۲۶ مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

پهلوان همچنین در تشریح نتایج حاصل‌شده در رده نوجوانان افزود: نوجوانان خراسان شمالی با کسب ۶ مدال رنگارنگ جایگاه سومی تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند که در این رده نیز خانم‌ها فاطمه درواژه در وزن منفی ۳۸ و کلثوم خوشکار در وزن منفی ۴۷ مقام دوم و خانم‌ها زهرا بیرجندی در وزن منفی ۳۴، مهرزاد آرزومند در وزن منفی ۴۴، فاطمه رفیعی در وزن نفی ۵۱ و صبا دلیر در وزن منفی ۶۴ عنوان سوم را به دست آوردند.

وی در ادامه بیان داشت: در رده سنی جوانان نیز سه نفر اعزامی داشتیم که تنها خانم نیلوفر روشناس در وزن منفی ۴۲ مقام اول را کسب کرد و طلایی شد.

پهلوان همچنین عملکرد کونگفوکاران استان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بانوان کونگفوکار استان ازنظر تاکتیک در سطح خیلی خوبی بودند و تنها چیزی که مانع از قهرمانی شد، نداشتن اعتمادبه‌نفس کافی و استرس بالای مسابقات بود.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات خانم نسرین پهلوان به‌عنوان سرپرست و خانم مریم محمدیان به‌عنوان مربی، تیم استان را همراهی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.