کرج- رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس‌راه استان البرز از انسداد محور کرج ـ چالوس از امروز به مدت سه ماه از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح به‌ جز روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیل خبر داد.

محور کرج -چالوس به مدت ۳ ماه مسدود شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوان یکم علی بابازاده با بیان اینکه ترافیک در آزادراه «تهران - کرج ـ قزوین» سنگین است، گفت: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه «کرج ـ قزوین» از محدوده «استاندارد تا پل فردیس» و در آزادراه «تهران - کرج» از محدوده پایانه «شهید کلانتری تا گرم‌دره» سنگین است.

وی با بیان اینکه در خط شمالی آزادراه «تهران - کرج - قزوین» ترافیک پرحجم و روان گزارش‌ شده است، اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج -چالوس عادی است.

رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس‌راه استان البرز با اعلام انسداد محور کرج  ـ چالوس از امروز ۲۲ مهرماه به مدت سه ماه از ساعت (۲۳ تا ۵ صبح) عنوان کرد: این محور به علت انجام عملیات تثبیت دیواره تونل شماره پنج و همچنین برطرف کردن نقص سیستم روشنایی تونل‌های شماره پنج و دو در طول هفته به‌ جز روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیل به‌صورت کامل مسدود است.

بابازاده از رانندگانی که قصد تردد به استان‌های شمالی کشور را دارند خواست تا از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و در زمان اجرای طرح  همکاری لازم را با مأموران اداره راه و ترابری و مأموران پلیس‌راه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.