بیرجند- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه در این سازمان با کمبود اعتبار و نیروی انسانی مواجه هستیم،گفت: برنامه پیشگیری از وقوع جرم امسال در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

سازمان قضایی نیروهای مسلح ‌کمبود اعتبار و نیروی انسانی دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای مسلح دارای تدین و متعهد به ولایت هستند. 

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود، اقتدار فرماندهی و نیروهای مسلح حفظ شود، افزود: تمام تلاش ما این است که در کشور جرمی صورت نگیرد و اگر کسی جرمی مرتکب شد، باید به موقع رسیدگی شود. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: تلاش می‌شود اگر فردی از نیروهای مسلح جرمی ایجاد می‌کند، اصلاح و دوباره به نیروهای مسلح باز گردد. 

بهرامی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح از سال ۷۷ تاکنون ۴ برنامه ۵ ساله به عنوان پیشگیری از وقوع جرم را در کشور پیاده کرده ‌اما سازمان با کمبود اعتبارات و نیروهای انسانی مواجه است .

وی بیان داشت: با وجود کمبودهای مالی و اعتباری اما توانسته‌ایم جرائم را در نیروهای مسلح کاهش دهیم و اگر دیگر دستگاه‌های اجرایی همکاری بیشتری بازسازمان می‌داشتند، می‌توانستیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

بهرامی افزود: برنامه پیشگیری از وقوع جرم امسال در تمام استان‌ها پیاده می‌شود و از سال آینده نیز پنجمین برنامه پیشگیری از وقوع جرم در کشور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن ما ضرب خورده ‌و باید سلایق را کنار بگذاریم و انسجام داخلی، وحدت ملی را در سرلوحه کار خود قرار دهیم. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.