یزد- نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت جامعه در گرو تولید کالاها و خدمات با کیفیت است، بنابراین از تمامی مسئولین ذیربط استان یزد می خواهم در این امر خطیر اداره کل استاندارد را یاری نمایند.

امنیت جامعه در گرو تولید کالاها و خدمات با کیفیت است

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا تابش در جمع مدیران  و کارکنان اداره کل استاندرد استان یزد اظهار داشت: استمرار کیفیت در جامعه، سلامت و آرامش را به همرا ه خواهد داشت و قطعا اداره کل استاندارد استان یزد به تنهایی قادر نخواهد بود اصولی مانند بند ۲۴ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، که توسعه و ترویج استاندارد ها را نیز شامل می شود به منصه ظهور برساند بنابراین همراهی و مساعدت دیگر دستگاه ها در این خصوص، بسیار مثمرثمرخواهد بود.

نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: طلا و محصولات کنجدی از تولیدات عمده و مشهور استان یزد است، بدین جهت از تمامی دست اندرکاران امور تولیدی و اداری استان می خواهم در حفظ این شهرت کوشا باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم اکنون فرآورده ایی مانند روغن کنجد که تحت عنوان ملکه روغن های مایع شهرت یافته است را به خوبی می توانیم بر سر سفره های مردم مشاهده نماییم، استاندارد یک نهاد حاکمیتی است و با توجه به واگذاری هایی که تاکنون انجام داده توانسته است در کوچک سازی بدنه دولت موفق عمل نماید ولی باید به گونه ایی بر کار آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی نمونه برداری نظارت نماید که در بازار و منازل مردم اثری از کالاهای غیر استاندرد و بی کیفیت نباشد.

تابش گفت: وجود طلاهای غیر استاندارد و بی کیفیت خارجی در بازار یزد به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نمی باشد چرا که استمرار این موضوع ضمن نامطمئن ساختن مردم از خرید طلا و جواهرات، باعث تخریب شهرت طلای این استان نیز خواهد شد.

 شایان ذکر است، محمد رضا تابش به مناسبت روز جهانی استاندارد و عرض تبریک این هفته، در جمع مدیران  و کارکنان اداره کل استاندرد استان یزد حضور یافت و ضمن گرفتن عکس یادگاری با آنان به پویش کالای استاندارد ایرانی می خرم نیز پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.