کرمان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: تعدادی از مسئولان و عوامل بانکی که با اهمال و قصور خود موجبات تضییع حقوق بیت المال را فراهم ساخته بودند، برای آنان تشکیل پرونده شد و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

چند تن از مسئولان بانکی استان کرمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری هشدار داد: برای رعایت حقوق عمومی و بیت المال مسلمانان اقدامات مقتضیبا قاطعیت از سوی این دادستانی انجام خواهد گرفت.

وی اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از حقوق بیت المال و مردم و پیشگیری و جلوگیری از تبانی و فساد اداری در اعطای وامها و تسهیلات بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی طی دستور قضائی به مدیران بانک های استان کرمان اعلام شد که جهت نظارت مدعی العموم اطلاعات تسهیلات کلان را جهت بررسی به این مرجع ارسال کنند تا با رصد مستمر این دادستانی صرفه و صلاح منابع بیت المال رعایت و مورد ملاحظه قرار گرفته و شاهد تضییع منابع بیت المال نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: در همین راستا و با نظارت و رصد این مرجع تعدادی از مسئولان و عوامل بانکی که با اهمال و قصور خود موجبات تضییع حقوق بیت المال را فراهم ساخته بودند برای آنان تشکیل پرونده شد و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.