کرج- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از راه اندازی ۳ مددسرای جدید در مناطق مختلف این کلانشهر در یک ماه آینده خبرداد.

۳ مددسرای جدید در کرج راه اندازی می شود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید علی اکبر میروکیلی اظهار کرد: مدد سرای ویژه بانوان در محدوده شاه عباسی فعالیت خواهد کرد و ۲ مدد سرا ویژه آقایان در مناطق حصارک بالا و پارک شهید چمران به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در کنار این مددسراها مرکز تخصصی ویژه آقایان در منطقه کیانمهر  با عنوان «سامان سرا» نیز ایجاد می شود گفت: در این مرکز متخصصان در زمینه غربالگری، موضوعات پزشکی بهداشتی و جمع آوری متکدیان از سطح شهر خدمات لازم را ارائه می دهند.

میروکیلی به ایجاد گشت اجتماعی در شهر کرج اشاره کرد و گفت: به همت مدیریت شهری، پنج دستگاه آمبولانس گشت اورژانس اجتماعی از این پس در سطح شهر حضور پیدا می کند وضمن رصد آسیب ها و معضلات، اقدامات مورد نیاز را صورت خواهد داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از اهتمام ویژه مدیریت شهری کرج در جهت مرتفع  کردن معضلات اجتماعی خبرداد و گفت: این معاونت اقدامات موثری را در زمینه اجتماعی آغاز کرده و در آینده ای نزدیک علاوه بر انجام فعالیت ها در زمینه کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی، فعالیت هایی در زمینه افزایش نشاط و سلامتی شهروندان به اجرا درخواهد آورد.

وی در پایان تصریح کرد: آسیب های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را برهم می زنند و هنجارها را موردِ تعرض قرار می دهند حائز اهمیت هستند لذا باید در جهت کاهش آنها گام برداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.