کرج- رقابت های لیگ فوتبال و فوتسال باشگاه های کشور روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته پیگیری شد که ماحصل کار نمایندگان البرز در این مسابقات ۴ پیروزی و ۲ شکست بود.

ثبت ۴ پیروزی و۲ شکست برای البرزی ها در لیگ فوتبال کشور

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، در لیگ برتر فوتسال مقاومت البرز در اولین دیدار نیم فصل دوم در کرج مقابل ارژن شیراز به برتری ۳بر۲ رسید تا شروعی خوب در دور برگشت بازی ها داشته باشد.

مقاومت با این برد ۱۸ امتیازی شد وجایگاه خود در رده نهم جدول را تثبیت کرد.

در لیگ یک فوتسال ایران ودر آغازین هفته این مسابقات نیز مبل کریمی البرز  به یک پیروزی روحیه بخش رسید .این تیم در سالن انقلاب اسلامی کرج با نتیجه ۳بر۲ مقابل رعد امام رضا (ع) مشهد به برتری رسید.

نماینده البرز در گروه الف مسابقات جای دارد و علیرغم همه مشکلات موجود تدارک خوبی برای رسیدن به لیگ برتر ایران در این فصل داشته است.

در فوتبال و در رقابت های جام حذفی اُکسین البرز شانس حضور در جمع ۸ تیم برتر کشور را پیدا نکرد و با قبول شکست مقابل گسترش فولاد تبریز از گرودنه این مسابقات کنار رفت.

شاگردان علی لطیفی پس از تساوی بدون گل در وقت عادی واضافه در ضیافت پنالتی ها بازی را به حریف تبریزی خود واگذار کردند تا در ادامه تمام تمرکز خود را بر روی لیگ دسته اول کشور قرار دهند.

در لیگ ۳ فوتبال کشور اما ماحصل تلاش ۳ نماینده البرز کسب دو پیروزی و یک شکست بود.

در گروه اول مسابقات مقاوم فجر البرز در ادامه روند نتایج خوب خود این بارآریا سپاهان تهران را با نتیجه ۶بریک از پیش رو برداشت تا با ۱۶ امتیازدر کنار قائمشهری ها مدعی اول صعود به دور دوم باشد.

در گروه دوم نیز مقاومت البرز پس از دو شکست ، در خانه مقابل پاس گیلان به برتری یک برصفر  رسید تا همچنان در صدر جدول گروه دوم باقی بماند.

دیگر نماینده البرز یعنی بهمن سبز هشتگرد در این هفته بانتیجه ۲بریک مقابل اورنگ چالوس شکست خود تا همچنان در میانه های جدول گروه دوم جای بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.