اهواز_فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به زائران حسینی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به زائران حسینی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مرز چذابه با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم را برای مدیریت ترافیک منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه انجام داده ایم، اظهار کرد: بحث ترافیک یکی از دغدغه ها است و برای حل آن تمامی نیروها و امکانات خود را بسیج کردیم.
وی افزود: در بحث ترافیک اشکالاتی بوده که بخشی از آن به زیرساخت ها برمی گردد؛ البته حتی اگر زیرساخت ها تغییری نکند ما باز هم خود را مؤظف به حل آنها و ارائه راهکارهای لازم می دانیم.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در کمیته امنیتی ـ انتظامی سامانه رصد جاده ها را پیش بینی کردیم و همچنین برای تردد مواکب در ایام ترافیکی تردد زائران حسینی تمهیداتی را خواهیم داشت تا مشکلی برای تردد زائران، نیروهای انتظامی، امنیتی و امدادی ایجاد نشود.
وی تأکید کرد: هیچ کوتاهی در زمینه مدیریت ترافیک نخواهیم داشت و تمام تمهیدات لازم را برای روان کردن تردد زائران حسینی فراهم می کنیم.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان برای خدمات رسانی به زائران حسینی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.