سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از صدور یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار روادید در روزهای گذشته خبر داد و گفت: طی دو روز آینده زمان صدور روادید به کمتر از ۲۴ ساعت می‌رسد.

۱.۵ میلیون روادید صادر شد/ کاهش زمان صدور ویزا تا ۲ روز آینده

به گزارش قدس آنلاین، شهریار حیدری در سخنانی با اشاره به آخرین آمار روادیدهای صادر شده، اظهار کرد: تا به امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار روادید صادر شده است.

وی با بیان اینکه هر روز به آمار روادید صادر شده اضافه می شود، افزود: حدود ۳۰۰ هزار مدارک تحویل دفاتر ۱۲ گانه و چهار کنسولگری دائمی عراق شده که در نوبت صدور روادید هستند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه طی دو روز آینده روند صدور روادید به کمتر از ۲۴ ساعت می رسد، گفت: براساس بررسی های انجام شده تمام امکانات برای استقبال از زائران حسینی در داخل کشور و خاک عراق فراهم شده است.

وی با بیان اینکه براساس گزارشات رسیده امکانات حوزه خدمات زیربنایی و اسکان، تغذیه و انتقال زائران به طور متوسط ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: در برخی از حوزه ها که ضرورت بیشتری داشته این میزان به ۵۰ درصد می رسد ولی در موارد زیرساختی و زمانبر ۳۰ درصد و در مجموع نسبت به سال گذشته نیز ۳۰ درصد افزایش خدمات داشته ایم.  

حیدری در ادامه با تأکید بر شناسایی نواقص سال های گذشته و تلاش برای برطرف کردن آنها یادآورشد: امسال مشکلات گذشته را دیگر نخواهیم داشت.

به گفته این مسئول در حوزه بهداشت و درمان، پارکینگ و حوزه نرم افزاری اقدامات خوبی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.