اهواز_ دکتر علیرضا زراسوندی که مدت ۳سال ریاست بنیاد نخبگان خوزستان را عهده دار است با حفظ سمت از به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران انتخاب شد.

دکتر علیرضا زراسوندی رئیس بنیاد نخبگان استان تهران شد

به گزارش قدس آنلاین  وبه نقل از روابط عمومی  بنیاد نخبگان استان خوزستان، دکتر علیرضا زراسوندی که مدت ۳سال ریاست بنیاد نخبگان خوزستان را عهده دار است با حفظ سمت از سوی دکتر سورنا ستاری؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان به عنوان *رئیس بنیاد نخبگان استان تهران* منصوب شد. 

در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر علیرضا زراسوندی 
سلام علیکم

نظر به ضرورت تعهد و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان تهران  و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید ، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب می نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب اساسنامه  بنیاد ملی نخبگان، آیین نامه تاسیس و اداره دفتر  نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای  بنیاد و با بهره مندی از  مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای مختلف در سطوح مختلف  به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از  تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندیهای  گسترده و ارزشمند استان همت گمارید. 
بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه ها و مراکز علمی ، فرهنگی و صنعتی استان  همکاری شلیسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت
توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم .

شایان ذکر است بدین وسیله از زحمات جناب آقای دکتر یدالله اردوخانی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می آید.

سورنا ستاری ‌
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور 
و رئیس بنیاد ملی نخبگان

لازم به ذکر است: دکتر علیرضا زراسوندی  استاد تمام دانشگاه شهید چمران اهواز در رشته زمین شناسی اقتصادی و مسئول مرکز پژوهشی منطقه ای  ریزگردها در دانشگاه شهید چمران، زمین شناس برتر کشور و مدیر نمونه و برتر پژوهشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.