مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، در بازدید از غرفه روزنامه «قدس» از تلاش‌های این روزنامه در عرصه نقد و تحلیل هنرهای نمایشی در کشور تشکر کرد.

روزنامه «قدس» در حوزه تئاتر دغدغه‌مند عمل کرده است

قدس آنلاین- مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، در بازدید از غرفه روزنامه «قدس» از تلاش‌های این روزنامه در عرصه نقد و تحلیل هنرهای نمایشی در کشور تشکر کرد.

وی گفت: با توجه به پررنگ‌ترشدن فضای مجازی و سرعت‌گرفتن اطلاع‌رسانی و ارتباط‌گیری با مخاطبان، رسانه‌های مکتوب قطعاً باید تعاریف تازه‌تر و جذاب‌تری برای کار خود داشته باشند و انتظار می‌رود که رسانه‌ها در این حوزه بیشتر فعال شوند. روزنامه «قدس» جزء رسانه‌های دغدغه‌مند در حوزه تئاتر است.

وی درباره بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و نقش و تأثیر آن در ایجاد ارتباط میان رسانه‌ها و هنرمندان گفت: نمایشگاه موقعیت مناسبی در نزد افکار عمومی پیدا کرده است. تئاتر هم در این سال‌ها سعی کرده است که حضور خود را در این عرصه افزایش دهد. اگر اعتقاد به این امر داریم که تئاتر از ضروریت‌هایی است که جامعة امروز باید به آن بپردازد، باید سعی کنیم آن را در همه عرصه‌های اجتماعی فعال کنیم. وی در مورد جشنواره تئاتر فجر گفت: دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر از خرداد سال جاری تشکیل شده است و امیدواریم که شاهد جشنواره‌ای بهتر و حرفه‌ای باشیم.

شفیعی درباره افزایش بودجه تئاتر در سال آینده تأکید کرد: با توجه به اینکه آقای وزیر صحبت‌های دقیقی را در این زمینه در نشست خبری داشتند، خوشبختانه در سال‌های اخیر بودجه تئاتر با رشد خوبی مواجه بوده است. اما متأسفانه آن چیزی که اتفاق نیفتاده، ساز و کارهای تخصیص بودجه و ارتباط با حوزه‌های اجرایی است و امیدواریم که شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.  

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.