کاپیتان تیم ملی فوتبال در واکنش به برنامه‌اش برای خداحافظی بعد از جام جهانی روسیه گفت: در این مورد فعلا پاسخی ندارم.

واکنش سیدجلال به خداحافظی اش از تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: اردوی خوبی را آغاز کردیم. این اردوها می تواند کمک موثری به تیم ملی و بازیکنان جوانی باشد که به تازگی به تیم ملی پیوسته اند و از نظر اعتماد به نفس و کارهای تاکتیکی می تواند برای آنها مفید باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات تیم ملی برطرف شده است یا خیر، گفت: همیشه مشکلات بوده و هست اما امیدوارم با شروع جام جهانی شرایط ما بهتر شود و از امکانات بیشتری برخوردار شویم تا بتوانیم در جام جهانی عملکرد موفقی داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: همه مشکلات با برنامه ریزی دقیق و امکانات مناسب حل خواهد شد. از مسئولان ورزش کشور خواهش می کنم آنچه را که در توان دارند برای موفقیت تیم ملی به کار ببندند.

این ملی پوش فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار مقابل پاناما می تواند برای فوتبال ملی مفید باشد، گفت: مطمئن باشید سرمربی تیم ملی بدون برنامه با هیچ کشوری بازی نمی کند. این بازی کمک موثری به ما خواهد کرد و با توجه به اینکه این تیم در جام جهانی حضور دارد یک دیدار تدارکاتی بسیار مناسب خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی خواهید کرد یا خیر، گفت: در این مورد پاسخی برای شما ندارم.

وی درمورد اینکه با آمدن روزبه چشمی و دیگر مدافعان جوان شرایط برای شما سخت تر نشده است گفت: تیم ملی محل حضور بازیکنان شایسته و خوب فوتبال کشور ماست و من از این موضوع ناراحت نیستم بلکه بیشتر تلاش می کنم، زحمت می کشم تا بتوانم خود را به سرمربی تحمیل کنم و در جام جهانی حضوری مثبت داشته باشم.

سیدجلال حسینی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت کمپ تیم ملی در اتریش اطلاعی دارید یا خیر، گفت: این موضوع به ما مربوط نمی شود و ما فقط وظیفه داریم در اردوها بهترین تمرین را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.