شهرکرد-رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: کسانی‌ که خوش‌بین‌ بودند به امضای آمریکا امروز اعلام‌ می‌کنند مذاکره با آمریکا دیوانگی‌ است‌.

افراد خوش بین امروز مذاکره با آمریکا را دیوانگی اعلام می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی چمران روز شنبه در سفر به شهرکرد در جمع مردم ولایتمدار و استکبار ستیز استان گفت: روحیه استکبار ستیزی که در جوانان،زنان و مردان کشور ما است باعث شده که بتوانیم در مقابل دشمنان در تمام سال های پس از انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم و با دشمن مقابله کنیم.

وی افزود:نسل جوان خیانت ها و جنایات آمریکا را از نزدیک ندیده اند اما من خود در کودتای ۲۸ مرداد حضور داشتم و از نزدیک تمام وقایع و حوادث را لمس کردمو شاهد جنایات‌ و خیانات‌ آمریکا و انگلیس‌ بوده‌ام‌.

چمران خاطر نشان کرد: سفارت‌ها بعد از پیروزی انقلاب  مرکز دسیسه و برنامه ریزی علیه‌ جمهوری اسلامی بودند اما زمانی که لانه‌ جاسوسی توسط دانشجویان‌ تسخیر شد و اسناد پاره را جمع‌آوری‌ کردند و توانستند ۷۰ جلد کتاب تهیه کنند که سندی بر خیانت ها و جنایت های آمریکا باشد.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت:حوادثی از جمله خنثی شدن توطئه نیروهای آمریکایی در طبس توسط لشکریان خدا از دیگر توطئه‌های آمریکا در ایران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و مسئله برجام گفت: قدرت‌های جهانی‌ برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کردند و دولت‌ ما با خوش‌بینی‌ تمام روی‌ عهدش‌ ایستاد و اما آمریکا ‌نه‌ تنها بدعهدی‌ کرد بلکه‌ روز به روز تحریم‌ها را بیشتر کرد.

چمران تاکید کرد:امروز دولتمران‌ یکپارچه پشت‌ رهبری ایستادند و کسانی‌ که خوش‌بین‌ بودند به امضای آمریکا امروز اعلام‌ می‌کنند مذاکره با آمریکا دیوانگی‌ است‌ و این‌ نصیحت‌ و تجربه‌ بزرگی‌ است‌ که رهبر فرمودند و به همه آحاد ملت‌ ایران‌ می‌گویند که می‌توانیم‌ با نیروی‌ خودمان ‌و همت‌ زنان‌ و مردان‌ به‌ پیروزی‌ بزرگی‌ دست‌ یابیم‌.

وی افزود: انواع دروغ،توطئه،جنگ تحمیلی، محاصره نظامی، و اقتصادی را از سوی دولتمردان آمریکا دیدیدم اما با این وجود دانشمندان ما در تمام عرصه‌های علمی به موفقیت‌های بزرگ دست یافتند و در مدت زمان کوتاه توانستند به غنی‌سازی ۲۰ درصد در انرژی هسته‌ای دست پیدا کنند

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: ما هیچ زمان با ملت‌ها دشمنی نداشته‌ایم، بلکه دشمن اصلی ما با دولتمردان آمریکا است،همچنین دولت و ملت رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و این ملت غاصب باید از صحنه روزگار محو شود و اگر همه ملت مسلمان در مقابل استکبار و نوکران آن‌ها بایستند، به‌طور حتم پیروزی نصیب ما می‌شود.

چمران با اشاره به اینکه مسئولان‌ ما باید گوش به فرمان  رهبر باشند و دستورات ایشان‌ را اجرا کنند افزود: جوانان‌ ما بدانند که دشمن ‌شماره‌ یک‌ ما آمریکا است‌ و ما با اتحاد خودمان‌ می‌توانیم‌ در مقابل آنها بایستیم‌ و به پیروزی‌ بزرگ‌ دست‌ یابیم‌، ما باید راه مدافعان‌ فرهنگی ‌و مدافعان‌ حرم‌ را دنبال کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.