کرج- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر با بهره برداری از واحدهای جدید صنعتی در این استان خبرداد.

اشتغال ۱۵۰۰ نفر با بهره برداری از واحدهای صنعتی جدید در البرز

به گزارش قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: این میزان اشتغال به دنبال آغاز فعالیت ۷۵ طرح صنعتی در سال جاری رقم خورده است.

وی افزود: فراهم شدن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی زمینه پویایی و فعال شدن صنایع شده و در نهایت علاقمندی و رغبت سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال را به همراه خواهد داشت.

شاهمرادی با بیان اینکه صنایع کوچک برای شکوفایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان و کشور، نقش مهم، حیاتی و غیرقابل انکار دارند گفت: توسعـه صنـایع کوچک در نوآوری، اشتغـال، سهم ارزش افزوده و بهره‌وری، میـزان سودآوری، رقابت پذیری و میـزان سرمایه گذاری در صنعت و اقتصاد تأثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز تکمیل و توسعه زیرساختها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رفع نیاز صنعتگران را از جمله اهداف مهم این شرکت عنوان کرد وگفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها، گامی مناسب در جهت رشد و تعالی صنعت استان برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با شناسایی  ۱۱۰۰ طرح  صنعتی و بررسی وضع موجود  وشناسایی مشکلات آنها تلاش می کند برای رفع مشکلات موجود اقدامات قابل توجهی صورت دهد.

شاهمرادی تصریح کرد: وقتی خط تولیدی به چرخه فعالیت باز می گردد  به دنبال خود اشتغال، رونق اقتصادی و رشد صادرات در کشور را ایجاد می کند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.