کرج - عضو هیئت مدیره باشگاه اکسین البرز با بیان اینکه خدمات این باشگاه نباید با یک بدهی زیر سوال برود گفت: مشکل مالی در تمام تیم های باشگاهی وجود دارد و در این شرایط مسئولان باید به حمایت از مهمترین تیم فوتبال استان بیایند.

نباید به خاطر بدهی خدمات باشگاه اُکسین را زیر سوال برد

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: مسئولان هیئت فوتبال روز گذشته در نشستی خبری موضوعاتی را مطرح کرده اند که به نظرم نباید رسانه ای می شد وباید همه کمک کنند تا فضایی آرام بر ورزش به خصوص فوتبال حاکم شود.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر تیم های بزرگ فوتبال ایران هم در بحث پرداخت های مالی دچار مشکل هستند گفت: باشگاه اکسین با سرمایه گذاری بخش خصوصی وعلاقمندی مدیرانش به کرج آمده و در ۲ سال اخیر مبلغ زیادی را در فوتبال هزینه کرده است ونباید به خاطر یک بدهی چند صد میلیونی آن را فراموش کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه اکسین البرز ادامه داد: روز گذشته قرارداد همکاری لازم برای دریافت خدمات از هیئت فوتبال استان آماده شده و مطالبات هیئت نیز به زودی پرداخت می شود.

وی خواستار حمایت مسئولان استان البرز از باشگاه اکسین شد و گفت: در گذشته تیم های بهمن، پگاه وسایپا را به دلایل مختلف و سهل انگاری های مختلف از دست دادیم و اجازه ندهیم این اتفاق دوباره رخ بدهد.

کریمی با بیان اینکه باشگاه اکسین درصدد ایجاد مجموعه بزرگ ورزشی در استان است و برای این منظور زمینی را نیز در کرج خریداری کرده گفت: استاندار، نمایندگان وهمه مسئولان شهری کرج به حمایت از این باشگاه بیایند و کمک کنند تا اکسین برای ورزش البرز بماند.

وی در پایان گفت: فردی علاقمند سرمایه خود را از شهری دیگر به البرز آورده اما متاسفانه برخوردها به گونه ای است که در نهایت منجر به دلسردی بخش خصوصی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.