قزوین_ مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: بیماستان صحرایی در صبح روز ۲۳ آبان سال جاری با هماهنگی ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در منطقه ثلاث باباجانی برپا شد و تاکنون، بیش از ۹۴ نفر از مردم آسیب دیده ناشی از زلزله، در آن تحت درمان سرپایی قرار گرفته یا بستری شده اند.

۹۴ نفر از آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه در بیمارستان صحرایی درمان شده اند

به گزارش قدس آنلاین، اورژانس استان قزوین با حمایت دانشگاه علوم پزشکی این استان با برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی از توابع استان کرمانشاه به یاری مصدومان شتافته است.

پیمان نامدار رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: این بیمارستان در صبح روز ۲۳ آبان سال جاری با هماهنگی ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در منطقه ثلاث باباجانی برپا شد و تاکنون، بیش از ۹۴ نفر از مردم آسیب دیده ناشی از زلزله در آن تحت درمان سرپایی قرار گرفته یا بستری شده اند.

نامدار ضمن اظهار همدردی با مردم کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاوه بر این بیمارستان که نیروهایش با کادر درمانی قزوین و کرمانشاه تأمین شده است، چهار دستگاه آمبولانس نیز برای انتقال مصدومان و بیماران به مراکز درمانی پیشرفته تر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان تا درمان کامل مصدومان و اعلام پایان مأموریتش از سوی مدیریت بحران کرمانشاه، دایر خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.