کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام و متلاشی شدن سه باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر در استان طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ۹ عضو اصلی این باندها در چنگال قانون گرفتار شده‌اند.

انهدام ۳ باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر در کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری اظهار داشت: در راستای مبارزه هوشمندانه و هدفمند با قاچاق مواد مخدر و ضربه به سرباندها و عناصر کلیدی توزیع مواد مخدر، ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چند ماه کار اطلاعاتی، عملیاتی بر روی شبکه‌های قاچاق مواد مخدر موفق شدند، سه باند مهم و بین‌المللی مواد مخدر که محموله‌های خود را از خارج کشور وارد می‌کردند، کشف و منهدم کند.

وی افزود: در این عملیات‌ها مقدار ۲ هزار و ۵۲۴ هزار و ۵۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از اعضای این باندها کشف و توقیف و همچنین ۹ نفر از اعضای اصلی و محوری باندها دستگیر و هفت دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف شده است.

دادستان کرمان با تقدیر از عملیات‌های انجام گرفته توسط سربازان گمنام زمان در راستای مبارزه با باندهای مسلح مواد مخدر بیان داشت: دو باند از سه باند مذکور مسلح و از اعضای باندها سلاح‌های گرم و مهمات مربوطه کشف و توقیف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.