کرج- فرمانده سپاه البرز از اسکان موقت ۷ روستای زلزله زده در غرب کشور خبر داد.

تامین اسکان موقت ۷ روستای زلزله زده در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار یوسف مولایی پیش از ظهر سه شنبه درنشست مشترک سپاه با اتاق اصناف استان  به منظور چگونگی کمک به آسیب دیدگان زلزله زده  برگزار شد، گفت: استان البرز تامین اسکان موقت ۷ روستای زلزله زده در غرب کشور با دو هزار جمعیت را به عهده گرفته است.

سردار مولایی ضمن ارائه گزارشات کمک های ارسالی گفت: از لحاظ تغذیه و وسایل اولیه این روستاها تا یک ماه تامین هستند و انچه که مورد نیاز است کانکس های موقت برای زندگی است.

وی به اشاره به اینکه ۱۵ کانکس در محل یکی از این روستاها در حال ساخت است، افزود: برای مابقی نیازمند کمکهای اصناف استان و مردم هستیم.

سردار مولایی با بیان به اینکه این روستاها در مرکز زلزله وجود دارند تصریح کرد: ساخت این روستاها یک سال یا بیشتر طول خواهد کشید که با توجه به آمار گرفته شده ۴۵۰ کانکس باید ساخته شود.

حمیدکریمی رئیس اصناف استان البرز در ادامه این جلسه گفت: تا کنون ۲۸ کامیون از کمکهای این سازمان به مناطق آسیب دیده  ارسال شده است و ما آمادگی ارسال ۵۵ کانکس را داریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸ کانکس از سوی یکی از خیرین اصناف ۱۰ تا ۱۵ متری خریداری شده است، افزود: ۱۵ کانکس بهداشتی برای حمام و سرویس بهداشتی از سوی اتحادیه فرش فروش ها آماده ارسال که ظرف امروز تا فردا ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.