شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بازسازی مناطق زلزله زده یکی از معروفات مهم است و همگی باید حضور جدی در این مناطق داشته باشیم.

بازسازی مناطق زلزله زده یکی از معروفات مهم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام شامگاه سه شنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه در جامعه با انواع نازیبایی ها،منکرات و مفاسد متاسفانه در جامعه روبرو هستیم و هرچه جلوتر می رویم این مفاسد و بی اخلاقی ها در جامعه بیشتر می شود.

نکونام افزود: این جلسات امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود که نگاه ها را اصلاح کنیم و به خروجی مناسبی برای کاهش منکرات در جامعه برسیم.

وی تاکید کرد: جلسات امر به معروف و نهی از منکر باید چالشی برگزار شود و از حالت خمودگی و یکنواختی خارج شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به نابودی داعش در روزهای اخیر گفت: یک منکر عظیم به نام داعش با عنایت پروردگار و تلاش خالصانه سپاه در این ماه مبارک و مصادف با هفته بسیج نابود شد.

حجت الاسلام نکونام افزود: یک فساد جهانی متاسفانه به  نام توحید در حال شکل گیری بود که به لطف خداوند نابود شد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: معروف مقاومت و معروف انسان های مقاومت آفرین باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه استمرار داشته باشد افزود:متاسفانه در جامعه امروز اگر بگوییم مرگ امر به معروف و نهی از منکر را شاهدیم خیلی اغراق نشده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید ساز و کار امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کرد و به یک مقطع و یک مورد اکتفا نکنیم.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به مرتکبین منکر در ادارات و ارگان ها گفت: دستگاه ها در اصلاح یک جامعه تاثیر مستقیم دارند و همچنین از آنطرف می توانند در اشاعه فساد در جامعه نیز تاثیر داشته باشند، بنابراین شورای امر به معروف دستگاه ها و ادارات خیلی باید قوی باشد و با فرد خاطی و فاسد در هر جایگاهی برخورد شود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در منطقه غرب کشور گفت: بازسازی مناطق زلزله زده یکی از معروفات مهم است و همگی باید حضور جدی در این مناطق داشته باشیم.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه سلایق سیاسی و حزب گرایی باید در چنین مواردی کنار گذاشته شود، افزود: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی هرجا آسیبی باشد همه وارد می شوند و کمک می کنند و باید در نظر داشت که خدمت به آسیب دیدگان زلزله یک معروف تلقی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.