شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مدیران به فکر پست های گوناگون و پر کردن رزومه نباشند بلکه در همان پست به هر اندازه ای که هستند سعی کنند در راه خداوند به مردم خدمت کنند.

مدیران بدنبال پست های گوناگون و پر کردن رزومه نباشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نابودی داعش در روزهای اخیر گفت:پیروزی که خداوند عنایت فرمودند و در این ایام میسر شد اتفاق بسیار میمون و بزرگی است.

وی افزود: یک شجره خبیثه که رفته رفته فسادهای زیادی را در دنیای بشری در حال شکل دادن بود و یک آفت عظیم برای بشریت بود به لطف خدا و مردان بزرگ و جبهه مقاومت ریشه این شجره کنده شد، اما بقایای آن همچنان وجود دارد و همه باید مراقب باشند امادر مجموع هدف شیطانی این گروه فاسد ناکام ماند.

حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: امت و مردمی که حرکت به سمت خداوند متعال را سرلوحه کار خود قرار دهد قطعا پیروز است و قطعا آینده ای روشن در انتظارشان است، آنچه مایه پیروزی و سرافرازی می شود همین است که انسان جهت خدایی و حق طلبی داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه گفت: حیف است که انسان عمر، این سرمایه عظیم را به غیر از در راه خدواند تبارک و تعالی صرف کند و آن دغدغه مشترکی که باید مؤمن و مؤمنین داشته باشند این است که این سرمایه خدادادی هدر نرود.

وی با اشاره به عملکرد برخی افراد گفت: مدیران و افرادی که در پست ها و مسئولیت هایی هستند باید تلاش خود را بکار گیرند که در طول مدیریت و مسئولیت خود بتوانند مشکلات مردم را مرتفع کنند و به فکر پست های گوناگون  و پر کردن رزومه نباشند بلکه در همان پست به هر اندازه ای که هستند سعی کنند در راه خداوند به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و اراده هایمان را یکی کنیم تا برای پیشرفت اهداف نظام و استان گامی برداریم و سعیمان را بکار گیریم سلامت را در همه مجموعه هایمان حاکم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.