سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه برای خودش و فوتبال متاسف است گفت: من نمی‌دانم مالک تیم نفت که متولد سال ۱۳۵۲ هست چطور از حضور در جبهه و جنگ صحبت می‌کند؟

انتقاد تند علی دایی از مالک یک باشگاه که ادعای حضور در جبهه و جنگ را دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی با حضور در نشست خبری پیش از بازی سایپا مقابل سیاه جامگان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برتر گفت: بازی مهم و سختی برای هر دو تیم است. با مصدومان بسیار کمتری تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز، به رده های بالای جدول برسیم.

دایی درباره بازی با سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: من نمی دانم اسم این تیم تغییر کرده است یا نه. اما خیلی خوب می دانم که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارند. می خواهیم برابر این تیم که انگیزه بسیار زیادی دارد پیروز شویم.

وی درباره برنامه کادر فنی سایپا برای ادامه روند پیروزی ها این تیم اظهار داشت: خوشبختانه مصدومان کمتری داریم. می توانیم روز به روز بهتر به شرایط بهتری برسیم. چونکه مشکلاتمان کمتر شده است و می خواهیم با پیروزی برابر سیاه جامگان به هدف کوتاه مدت خود برسیم.

سرمربی سایپا درباره مشکلات باشگاه قبلی خود نفت تهران که باعث اعتراض علی کریمی هم شده بود اظهار داشت: من برای خودم و جامعه فوتبال متاسفم که چنین افرادی می آیند و مانور می دهند. نمی دانم این افراد چطور می توانند تیمداری کنند. معلوم نیست با کدام پشتوانه ای وارد فوتبال شده اند. مدیریت این آقایان واقعا عجیب است. آقایی که متولد سال ۵۲ هست راجع به جبهه و جنگ صحبت می کند. من مانده ام که این صحبت ها را با توجه به سن و سالش می کند چگونه در دنیای مدیریت فوتبال بیان می کند.

دایی تصریح کرد: دنبال طلبمان می رویم و آقایان می گویند در جبهه، رشادت می کردیم. دوست دارم آقایان بروند و ببینند این آقا که متولد ۵۲ است چطور با سن و سال کمش می توانسته در جبهه باشد. به هر حال صحبت هایی که این آقایان می کنند خنده دار است.

وی درباره مشکل حل نشده  مالی اش با نفت تهران افزود: یکبار آقایان را دیدیم و قرار شد جلسه  مشترک دیگری را برگزار کنند. اما هنوز آقایان را ندیده ایم. احتمالا با توجه به اینکه هوا کثیف شده است و ماشین ها هم کثیف شده اند آقایان در محل کارشان سرشان شلوغ تر است و به رتق و فتق امور ماشین ها می رسند!

دایی درباره اینکه چرا به چنین مدیرانی تیم می دهند اظهار داشت: خودم هم نمی دانم چرا چنین رفتاری را انجام می دهند. من هم همین سوال را دارم. خیلی از این افراد وارد فوتبال شده اند و خواسته اند از کنار اسم فوتبال به جایی برسند. اما این اتفاق رخ نداده است. متاسفانه جامعه رسانه ای کشور هم به آنها بها می دهند. این افراد می خواهند با استفاده از فوتبال، برای خودشان اسم و رسمی به هم بزنند. ما فوتبالی ها نباید پشت همدیگر را خالی کنیم تا آقایان بخواهند جولان بدهند.

وی در پایان راجع به تقویت تیمش در نیم فصل رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: چهار جای خالی در لیست بزرگسالان خود داریم و مطمئن باشید هر جا احساس ضعف کنیم آن را پوشش خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.