شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جوانان و بسیجیان و جوانان بسیجی همواره باید یک بسیجی منتظر مهدی موعود(عج) باشند.

جوانان بسیجی همواره باید یک بسیجی منتظر باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان گفت: روز پنجم آذر روز شکل دهی شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی(ره)، امام عارف و بحق پیوسته و به غیر از حق رسته، می باشد.

وی افزود: خوشحال و خرسندیم که در سی و نهمین سالگرد انقلاب، سالگرد مبارک تشکیل بسیج را گرامی می داریم.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: گردهم آمده ایم و خطاب به امامان می گوئیم که ما می دانیم با چه هدفی بسیج را شکل دادی، بسیج را شکل دادی که حامی انقلاب و رهبری باشد و نمی گذاریم این بسیج در هیچ زمان و هیچ شرایطی فراموش شود و تا آخرین قطره خونمان از این نظام و انقلاب دفاع می کنیم.

امام جکعه شهرکرد افزود: امام خمینی (ره) بسیج را شکل داد که شیاطین،مستکبران و نظام سلطه جو هیچ گاه نتواند به بار بنشیند.

نکونام تاکید کرد: پیمان می بندیم که همه فتنه های آمریکایی ها و سلطه گران را خنثی کنیم، اینجا جمع شده ایم تا پیمان ببندیم همانند منتظران واقعی در برابر ظلم و ستم بایستیم و همواره امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان و بسیجیان و جوانان بسیجی همواره باید یک بسیجی منتظر مهدی موعود(عج) باشند.

وی با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام مهدوی است افزود: رهبر معظم انقلاب یک مهدوی تمام عیار است، یک منتظر تمام عیار است.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: امروز پیمان می بندیم و خودمان را آماده می کنیم که در این رکاب تا آخر بمانیم و هیچ چیز نتواند ما را از انقلاب و شهدا جدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: باید به خودمان ، داشته هایمان و سرمایه هایمان بالید و همواره باید به مسئله توجه داشت که با لطف پروردگار دشمن روز به روز ضعیف تر و شما بسیجیان روز به روز قوی تر می شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.