قزوین_ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر در مسیر انقلاب قرار بگیریم، انقلاب اسلامی به جهانیان هم صادر می‌شود و اگر بتوانیم زیر بنای انقلاب را تقویت کنیم، دشمن هیچ وقت ‌نمی‌تواند ما را شکست دهد. 

تقویت زیربنای انقلاب زمینه ساز براندازی دشمن می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار خسرو عروج در یادواره شهدای شهر چوبیندر در مسجد محل این شهر اظهار داشت: دشمن به طریق جنگ درصدد است دین و مذهب خود را نشان دهد، اخباری که سریع در جهان گسترش می‌یابد اخبار جنگ بوده که متجاوزان رسانه‌ها را هم به دنبال خود می‌کشاند.

وی افزود: اگر امروز کسی با مصالح انقلاب یعنی جنس انقلاب زندگی کند، قطع به یقین پیروز می‌شود؛ دشمنان به دلیل اینکه به مصالح انقلاب اسلامی معرفت ندارند، شکست می‌خورند. 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمن با راه انداختن گروهک تروریستی داعش سعی در تخریب دین اسلام را داشت که تمام اقدامات وحشیانه خود را رسانه‌ای کرده و موجب رعب و وحشت شده است.

عروج ادامه داد: دشمنان از این زیر بنا هراس دارند و به دلیل آن سالیان دراز است که موفق نمی‌شوند؛ دانش‌آموزان کم سن و سال پا به میدان جنگ گذاشته و از جان خود گذشتند که همه این‌ها به دلیل مصالح و جنس انقلاب است. 

وی تصریح کرد: اگر رزمندگان در سراسر عالم با این سر چشمه اصلی(جنس انقلاب) گره بخوردند، یک امت واحد می‌شوند و خون آن‌ها یکی است؛ این رزمندگان در کنار امام حسین(ع) شهید کربلا قرار می‌گیرند و با ائمه‌اطهار(ع) محشور می‌شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: اگر در مسیر انقلاب قرار بگیریم، انقلاب اسلامی به جهانیان هم صادر می‌شود و اگر بتوانیم زیر بنای انقلاب را تقویت کنیم، دشمن هیچ وقت ‌نمی‌تواند ما را شکست دهد. 

گفتنی است در این مراسم، داود محمدی نماینده مردم شهر قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر قزوین نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.